Šéf týmu Citroën, Olivier Quesnel, připustil, že jeho tým bezprostředně po dojezdu soutěže v Jordánsku nevěděl, zda-li mohou slavit.
Čidlo, které měří čas a posílá ho do zázemí týmu, bylo bezprostředně po dojezdu Ogiera do cíle Power stage u Mrtvého moře nečinné. "Nevěděli jsme, jestli vyhrál. Nevěděli jsme, co se děje. Asi dvě nebo tři vteřiny nám trvalo, než jsme pochopili, že se mu to podařilo a můžeme slavit. Bylo to neuvěřitelné, neuvěřitelný závod. Jsem velmi hrdý na to, co se nám zde podařilo," řekl Quesnel.
Sebastien Ogier přiznal, že byl překvapený tím, jak Jari-Matti Latvala změnil svou rychlost a otočil osmnácti sekundový deficit v půl sekundové vedení před posledním testem.
"Jeho rychlost byla neuvěřitelná. Bylo to pro mě velké překvapení. Cesta byla sice čistější, ale rychlost, se kterou jel těmito testy, byla opravdu ohromná. S výsledkem jsem velmi spokojený, ale vím, jak se cítí Jari-Matti, je to těžké," zakončil Ogier
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?