Šéf týmu Citroën, Olivier Quesnel, připustil, že jeho tým bezprostředně po dojezdu soutěže v Jordánsku nevěděl, zda-li mohou slavit.
Čidlo, které měří čas a posílá ho do zázemí týmu, bylo bezprostředně po dojezdu Ogiera do cíle Power stage u Mrtvého moře nečinné. "Nevěděli jsme, jestli vyhrál. Nevěděli jsme, co se děje. Asi dvě nebo tři vteřiny nám trvalo, než jsme pochopili, že se mu to podařilo a můžeme slavit. Bylo to neuvěřitelné, neuvěřitelný závod. Jsem velmi hrdý na to, co se nám zde podařilo," řekl Quesnel.
Sebastien Ogier přiznal, že byl překvapený tím, jak Jari-Matti Latvala změnil svou rychlost a otočil osmnácti sekundový deficit v půl sekundové vedení před posledním testem.
"Jeho rychlost byla neuvěřitelná. Bylo to pro mě velké překvapení. Cesta byla sice čistější, ale rychlost, se kterou jel těmito testy, byla opravdu ohromná. S výsledkem jsem velmi spokojený, ale vím, jak se cítí Jari-Matti, je to těžké," zakončil Ogier
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?