Cílem Paola Andreucciho je po vítězství v úvodní soutěži italského mistrovství (asfaltové Rally del Ciocco) zisk šestého titulu.
Andreucci vedl v soutěži od startu do cíle. Rally se konala v regionu Garfagnana kolem města Lucca, ze kterého 45letý jezdec pochází.
"Je to nejlepší možná cesta jak začít sezonu a já si opravdu myslím, že zisk sedmého titulu je možný. Každý rok je to těžší a já si myslím, že tento rok bude obzvláště těžký, protože je zde hodně dobrých týmů a jezdců. Na našem autě jsme neudělali žádné velké změny od minulého roku, takže pokud chceme zabrat, tak na to musíme opravdu zatlačit, ale teď si myslím, že se nám to může podařit," říká Ital.
Andreucci je také testovacím jezdcem Pirelli a věří, že tento partner mu pomůže v cestě za titulem. "Pirelli udělalo jak na asfaltu, tak i na šotolině obrovský krok kupředu. Gumy se opravdu změnily. Velká část úspěchu je díky Pirelli."
Další soutěží italského mistrovství je Rally Mille Miglia, která se jede v okolí města Brescia od 14. do 16. dubna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.