Cílem Paola Andreucciho je po vítězství v úvodní soutěži italského mistrovství (asfaltové Rally del Ciocco) zisk šestého titulu.
Andreucci vedl v soutěži od startu do cíle. Rally se konala v regionu Garfagnana kolem města Lucca, ze kterého 45letý jezdec pochází.
"Je to nejlepší možná cesta jak začít sezonu a já si opravdu myslím, že zisk sedmého titulu je možný. Každý rok je to těžší a já si myslím, že tento rok bude obzvláště těžký, protože je zde hodně dobrých týmů a jezdců. Na našem autě jsme neudělali žádné velké změny od minulého roku, takže pokud chceme zabrat, tak na to musíme opravdu zatlačit, ale teď si myslím, že se nám to může podařit," říká Ital.
Andreucci je také testovacím jezdcem Pirelli a věří, že tento partner mu pomůže v cestě za titulem. "Pirelli udělalo jak na asfaltu, tak i na šotolině obrovský krok kupředu. Gumy se opravdu změnily. Velká část úspěchu je díky Pirelli."
Další soutěží italského mistrovství je Rally Mille Miglia, která se jede v okolí města Brescia od 14. do 16. dubna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?