Týmový šéf Ciroënu nabádá oba své piloty, aby zbytečnou vzájemnou rivalitou nedarovali drahocenné body Fordu.
U Citroënu nastala nová éra. Po dlouhých letech, ve kterých byly role jasně rozděleny, teď nastala čistá rivalita mezi piloty továrního Citroënu. Rekordman a mistr světa, Sebastien Loeb, a jeho nový kolega, Sebastien Ogier, si na trati nic nedarují. Bojují tak o pozici lídra v týmu. Teď týmový šéf, Olivier Quesnel, řekl, že by byl nerad, aby jeho tým zbytečnou interní rivalitou přicházel o cenné body.
"Každý mluví o tom, co se stalo mezi Sebastienem Loebem a Sebastienem Ogierem. A co se stalo v Mexiku? Ford nakonec získal dvě umístění na stupních vítězů," říká Quesnel pro Autosport. "Nesmíme zapomínat na kluky od Fordu. To by se nám mohlo vymstít."
Pro šéfa týmu Citroën má týmový úspěch tu nejvyšší roli. Cíl je jasný, je jím zisk titulu mezi konstruktéry. Zisk titulu mezi jezdci má přijít automaticky. Který ze Sebů titul získá, je týmu úplně jedno.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?