Kimi Räikkönen v Portugalsku dojel na sedmém místě. Speciál DS3 WRC mu sedí více než C4 WRC.
Kimi Räikkönen letos absolvuje svou druhou sezonu ve WRC. Jeho tým, Ice 1 Racing, se přihlásil mezi týmy a nasazuje tovráně podporovanou DS3 WRC. V Portugalsku měl Fin příležitost vyzkoušet nový speciál v ostrém tempu na šotolině, když tým podle plánu v Mexiku nestartoval. "Auto se chová úplně jinak. Je to mnohem více podobné speciálu S2000, který jsem řídil v roce 2009," říká Kimi pro wrc.com.
Nejen jízdní vlastnosti se změnily. Také v kokpitu si Fin musí zvyknout na určité změny oproti loňsku. Například v DS3 není řadící páka na volantu, jako byla v C4, takže Kimi musí k řazení používat standardní řadící páku. "Není to velký problém. Když jsem začínal jezdit soutěže s Fiatem, tak tomu tak také bylo."
Pro jeho druhou sezonu ve WRC si 31letý Fin dal za cíl, aby se dále zlepšoval. "Budu se snažit stále se zlepšovat, abych se přiblížil špičce." V podstatě se nastavení auta oproti předcházející sezoně zase tolik nezměnilo. Díky zkušenostem, které již Kimi má, je tak jen v lepší pozici. "Je to pro mě lehčí."
Sedmým místem z Portugalska tak Kimi vyrovnal své druhé nejlepší umístění z loňského Německa. Nicméně vloni v Turecku dokázal dojet pátý.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?