Po nevalné účasti na rally v Mexiku se v mistrovství světa dočkáme další soutěže se slabší účastí. Start na čtvrtém podniku WRC v Jordásku plánuje pouze 31 posádek.
Na startu uvídíme celkem třináct vozů WRC 1,6T. Vedle továrních jezdců budou ve své anabázi pokračovat mimo jiných Ostberg, Villagra, Kuipers a Al Quassime (Fiesta WRC), do Citroenu se opět posadí Räikkönen a poprvé také van Merksteijn.
Pozornost bude také jistě upřena na Daniela Oliveiru, který se na start teprve podruhé po Portugalsku postaví s Mini S2000 1,6T, zatím jediným pojízdným vozem kategorie 1.
Soutěž bude také v kalendáři SWRC. Martin Prokop, stejně tak Juho Hänninen, startovat nebude. Na stratu bude ale celkem deset vozů S2000, poprvé odstartuje také Hermann Gassner se Škodou Red Bull.
Kompletní startovní listinu si můžete prohlédnout zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?