Francouzský pilot pojede s MINI v mistrovství světa.
Pětatřicetiletý francouz se stal v roce 2003 mistrem Francie, dále působil jako tovární pilot Škodovky. V roce 2009 startoval s Corsou S2000 v IRC, kde měl jet pět podniků. Jel jen jeden, ale motor Corsy nevydržel a pak už se neobjevil na žádném startu.
Letos jej čeká za volantem Mini WRC účast ve francouzském asfaltovém mistovství a na třech podnicích MS - V Německu, Francii a Katalánsku. Do června bude vozidlo ve specifikaci S2000 a pak bude přebudováno na WRC. První start bude na Rallye Lyon Charbonnires-Rhône (14-16 května)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?