Francouzský pilot pojede s MINI v mistrovství světa.
Pětatřicetiletý francouz se stal v roce 2003 mistrem Francie, dále působil jako tovární pilot Škodovky. V roce 2009 startoval s Corsou S2000 v IRC, kde měl jet pět podniků. Jel jen jeden, ale motor Corsy nevydržel a pak už se neobjevil na žádném startu.
Letos jej čeká za volantem Mini WRC účast ve francouzském asfaltovém mistovství a na třech podnicích MS - V Německu, Francii a Katalánsku. Do června bude vozidlo ve specifikaci S2000 a pak bude přebudováno na WRC. První start bude na Rallye Lyon Charbonnires-Rhône (14-16 května)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?