Do štartu tohtoročného slovenského rally šampionátu ostávajú už iba necelé štyri týždne a jednotlivé tímy postupne začínajú odkrývať dlho utajované prekvapenia. To najväčšie pre všetkých divákov pripravil RUFA Šport Team, v podobe nasadenia jedného z najúspešnejších vozidiel posledných rokov, Citroënu C4 WRC.
Práve RUFA Šport bol už v minulosti jedným z tímov, ktoré stále pripravovali nejaké prekvapenie. Či už to bol titul Majstra Slovenska v rally hneď v prvom roku fungovania tímu, či premiérové slovenské nasadenie Škody Fabia S2000. Inak tomu nie je ani v nadchádzajúcej sezóne, keď ako prvý slovenský tím prináša na naše domáce trate jedno z najúspešnejších vozidiel posledných rokov. Už spomínané vozidlo Citroën C4 WRC sme ešte v rámci domáceho šampionátu nemali nikdy možnosť sledovať a tak sa veru máme na čo v tohtoročnej sezóne tešiť. Za jeho volantom sa predstaví stabilný pilot RUFA Šport – Grzegorz Grzyb. Po jeho boku, na sedadle navigátora bude po trojročnej pauze opäť sedieť slovenských fanúšikom rally dobre známy Róbert Hundla. Spoločne absolvujú kompletný program slovenského šampionátu v rally, ktorý odštartuje už 1. apríla 2011 v maďarskom meste Eger.Čo viedlo RUFA Šport Team ku nasadeniu jedného z najúspešnejších vozidiel do slovenského šampionátu sme zisťovali u manažéra tímu Ľubomíra Klemana: „Už v minulosti sme ako prví na slovenské trate prinášali novinky. A inak tomu nie je ani teraz. Našim cieľom je zisk majstrovského titulu a keďže na rýchlych tratiach nie je možné s vozidlom špecifikácie S2000 konkurovať WRC-čkam, uvažovali sme o prezbrojení. Keď prišla ponuka na Citroën C4 WRC nebolo veľmi o čom špekulovať , je to predsa jedno z najlepších rally vozidiel posledných rokov a tak sme sa dohodli. Navyše sme radi, že zase prinášame slovenskému divákovi niečo, čo na domácich tratiach ešte nevidel. Či to bola dobrá voľba, alebo nie, ukáže až čas."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?