Eyvind Brynildsen se rozhodl pro tuto sezonu spojit svoje síly s Petterem Solbergem. Nor bude i letos startovat v SWRC s vozem Škoda Fabia S2000.
Brynildsen, 23, bude i letos startovat v SWRC. Už vloni zajel pár slibných výsledků, proto by se letos chtěl poprat o celkový titul. I když Eyvind zatím nespecifikoval způsob spolupráce s mistrem světa z roku 2003, bude jeho starty letos podporovat Petter Solberg.
Spekuluje se, že by se o vůz Škoda Fabia S2000 mladého Nora mohl starat tým Pettera Solberga, Petter Solberg WRT. Je ale možné, že si bude Fabii servisovat sám. "Podařilo se nám zajistit dostatečný finanční obnos, abychom startovali v kompletní sezoně. Začínat budeme v Jordánsku. Doufám, že servis auta bude zajištěn ve spolupráci s Petterem Solbergem," řekl Eyvind.
Kromě již zmíněného Jordánska na Brynildsena čeká ještě Rally Sardinie, Řecko, Finsko, Německo, Francie a Španělsko. I v letošní sezoně ho bude navigovat Cato Menkerud.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?