Ital Umberto Scandola by se mohl v letošním roce účastnit šampionátu IRC s vozem Ford Fiesta S2000. S nářadím od britského M-Sportu jsme ho také měli možnost naposledy v IRC vidět, jednalo se o Rally San Remo v loňském roce.
Scandola se do IRC dostal poprvé v roce 2007, kdy nasoupil za tovární tým italského Abarthu. Jeho nejvýznamnějším momentem je Rally International du Valais 2008, kdy byl po prvním dni dokonce ve vedení, nakonec z toho bylo třetí místo.
Hodně fanoušků si Umberta pamatuje i z roku 2006, kdy svoje Punto S2000 poslal na Rally Ypres do rybníka. "Na IRC mám skvělé vzpomínky, chtěl bych se tam vrátit. Myslím, že je to reálný plán. K dispozici máme dobrý vůz a také finanční zázemí. Doufám, že konkrétnější zprávy ohledně budoucnosti budeme mít už brzy, první signály jsou ale dobré," říká Ital.
"V poslední době jsem se toho hodně naučil. Myslím, že bychom byli konkurenceschopní," doufá Scandola.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?