Čínský výrobce pneumatik, DMACK, zažije svůj debut ve WRC příští týden na Rally Sweden. Stane se tak na Fiestě S2000 našeho Martina Prokopa.
DMACK a Michelin jsou jedinými výrobci, kteří mohou letos dodávat pneumatiky do WRC. Čínský výrobce svůj produkt pro WRC vyvinul pouze během pěti měsíců. Všechny druhy pneumatik DMACK testoval trojnásobný mistr Velké Británie, Mark Higgins. Nicméně jako první projde zatěžkávací zkouškou příští týden v Karlstadtu typ DMG-ICE.
"WRC jako série je výbornou globální platformou pro prezentaci naší společnosti. Příští týden uvidíme vyvrcholení několikaměsíční tvrdé práce. Bude fantastické vidět pneumatiky DMAC na startu soutěže WRC. Na rally se již těšíme a jsme spokojeni s tím, jak postupoval náš program vývoje a testů. Od doby, co jsme dostali od FIA autorizaci, abychom společně s Michelinem mohli dodávat pneumatiky, jsme odvedli hodně práce. Tvrdě jsme pracovali na tom, abychom vyvinuli produkt, o kterém si myslíme, že bude sedět našim zákazníkům. Jsme přesvědčeni, že typ DMG-ICE v náročných podmínkách soutěže obstojí," říká Dick Cormack, šéf DMACK pro motorsport.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?