Čínský výrobce pneumatik, DMACK, zažije svůj debut ve WRC příští týden na Rally Sweden. Stane se tak na Fiestě S2000 našeho Martina Prokopa.
DMACK a Michelin jsou jedinými výrobci, kteří mohou letos dodávat pneumatiky do WRC. Čínský výrobce svůj produkt pro WRC vyvinul pouze během pěti měsíců. Všechny druhy pneumatik DMACK testoval trojnásobný mistr Velké Británie, Mark Higgins. Nicméně jako první projde zatěžkávací zkouškou příští týden v Karlstadtu typ DMG-ICE.
"WRC jako série je výbornou globální platformou pro prezentaci naší společnosti. Příští týden uvidíme vyvrcholení několikaměsíční tvrdé práce. Bude fantastické vidět pneumatiky DMAC na startu soutěže WRC. Na rally se již těšíme a jsme spokojeni s tím, jak postupoval náš program vývoje a testů. Od doby, co jsme dostali od FIA autorizaci, abychom společně s Michelinem mohli dodávat pneumatiky, jsme odvedli hodně práce. Tvrdě jsme pracovali na tom, abychom vyvinuli produkt, o kterém si myslíme, že bude sedět našim zákazníkům. Jsme přesvědčeni, že typ DMG-ICE v náročných podmínkách soutěže obstojí," říká Dick Cormack, šéf DMACK pro motorsport.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.