Představitelé Citroënu dnes konečně udělali jasno v tom, jak bude letošní sezona vypadat. Celkově se letos MS zúčastní 5 vozů DS3 WRC.
Tým Citroënu se dnes prezentoval v Paříži. Olivier Quesnel prozradil, jak to letos bude s nasazováním jezdců a jejich nové zbraně, DS3 WRC. Už dávno jsme věděli o startech ve všech soutěžích MS za tovární tým Citroën WRT v podání Sébastiena Loeba a Sébastiena Ogiera.
Dalším jezdcem, který se zúčastní kompletního šampionátu WRC s vozem DS3 WRC bude Petter Solberg. Nor však může děkovat za start ve Švédsku pouze Peteru van Merksteijnovi, který mu pro úvodní podnik sezony propůjčil svůj vůz.
Na Kimiho Räikkönena čeká 10 soutěží, pokud však vše půjde dobře, tak je možné, že se nějaké soutěže ještě přidají. Pátým jezdcem, který usedne do DS3 WRC bude Holanďan van Merksteijn, který pojede od 3. soutěže roku všechny zbývající rally.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.