Představitelé Citroënu dnes konečně udělali jasno v tom, jak bude letošní sezona vypadat. Celkově se letos MS zúčastní 5 vozů DS3 WRC.
Tým Citroënu se dnes prezentoval v Paříži. Olivier Quesnel prozradil, jak to letos bude s nasazováním jezdců a jejich nové zbraně, DS3 WRC. Už dávno jsme věděli o startech ve všech soutěžích MS za tovární tým Citroën WRT v podání Sébastiena Loeba a Sébastiena Ogiera.
Dalším jezdcem, který se zúčastní kompletního šampionátu WRC s vozem DS3 WRC bude Petter Solberg. Nor však může děkovat za start ve Švédsku pouze Peteru van Merksteijnovi, který mu pro úvodní podnik sezony propůjčil svůj vůz.
Na Kimiho Räikkönena čeká 10 soutěží, pokud však vše půjde dobře, tak je možné, že se nějaké soutěže ještě přidají. Pátým jezdcem, který usedne do DS3 WRC bude Holanďan van Merksteijn, který pojede od 3. soutěže roku všechny zbývající rally.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?