Podle šéfa týmu škoda UK, Cathieho Sleigha, se Andreas Mikkelsen z chyby, kterou udělal hned na první rychlostní zkoušce letošní rally Monte Carlo, poučí.
Mladý Nor poškodil levou zadní pneumatiku na úvodním testu letošní Rally Monte Carlo. Andreas se rozhodl, že zkoušku absolvuje na poškozené pneumatice, jenže posléze musel vzdát, protože jízdou na ráfku zničil i zavěšení kola.
"Není pochyb, že se toho Adreas na Monte hodně naučil. Teď už se plně soustředíme na druhou soutěže sezony. Andreas byl velmi zklamán tím, co se stalo na první RZ. My jsme ho ale uklidnili. Určitě se ještě bude muset hodně učit. S Petterem se například bavil o chování vozu, to mu hodně pomohlo," říká Sleigh.
"Neznamená to konec světa. Sice to není výsledek, který jsme očekávali, ale do konce roku zbývá stále spousta soutěží. Do Monaka jsme ani nejeli s tím, že bychom zde mohli získat hodně bodů - Andreas zde startoval vůbec poprvé."
Sleigha ale chování Andrease překvapilo: "Obvykle, když se stane taková věc, tak jezdci chtějí rychle odletět zpět domů. Ale Andreas zůstal, aby se mohl setkat s našimi hosty, obchodníky i médii."
Mikkelsen k letošní Rally Monte Carlo říká: "Byl to tvrdý výsledek, takový jsme opravdu neplánovali. Omluvil jsem se celému týmu, ale už se díváme dopředu. Nedojeli jsme sem s přehnaně velkými očekáváními, ale tohle bylo tvrdé. Teď už se ale soustředíme na Španělsko."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.