Šéf týmu Peugeot Sport, Olivier Quesnel, hájí své rozhodnutí ohledně výměny pozic mezi jeho jezdci Staphanem Sarrazinem a Guyem Wilksem na Rally Monte Carlo. Tato změna vynesla Angličana v barvách Peugeotu UK na pódium.
Sarrazin se dokázal na tratích RZ prosadit přes Wilkse, jenže pak dojel do závěrečné časové kontroly pozdě a spadl na čtvrté místo. Wilks pojede celé IRC zatímco Sarrazin byl angažován pouze na Monte Carlo. Tým se tedy rozhodl na lepší pozici umístit Guye.„Bylo to moje rozhodnutí. Má to smysl, protože Guy Wilks pojede celý šampionát,“ zdůvodňuje Quesnel.Wilks s týmem o tomto rozhodnutí nemluvil a dodává, že to není zrovna cesta, jakou by se chtěl dostat mezi nejlepší tři.„Tohle je cesta, kterou jezdci nikdy nemají rádi. Takže co mohu říct? Bylo to rozhodnutí, na kterém jsem neměl žádný podíl. Vše, co mohu dělat, je řídit auto. Je to moje práce. Zbytek musím nechat na týmu a značce,“ říká Wilks.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?