Šéf týmu Peugeot Sport, Olivier Quesnel, hájí své rozhodnutí ohledně výměny pozic mezi jeho jezdci Staphanem Sarrazinem a Guyem Wilksem na Rally Monte Carlo. Tato změna vynesla Angličana v barvách Peugeotu UK na pódium.
Sarrazin se dokázal na tratích RZ prosadit přes Wilkse, jenže pak dojel do závěrečné časové kontroly pozdě a spadl na čtvrté místo. Wilks pojede celé IRC zatímco Sarrazin byl angažován pouze na Monte Carlo. Tým se tedy rozhodl na lepší pozici umístit Guye.„Bylo to moje rozhodnutí. Má to smysl, protože Guy Wilks pojede celý šampionát,“ zdůvodňuje Quesnel.Wilks s týmem o tomto rozhodnutí nemluvil a dodává, že to není zrovna cesta, jakou by se chtěl dostat mezi nejlepší tři.„Tohle je cesta, kterou jezdci nikdy nemají rádi. Takže co mohu říct? Bylo to rozhodnutí, na kterém jsem neměl žádný podíl. Vše, co mohu dělat, je řídit auto. Je to moje práce. Zbytek musím nechat na týmu a značce,“ říká Wilks.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?