Ve Formuli 1 se Renault prezentuje již jen jako dodavatel motorů. Svoje finanční prostředky tak může přesunout do jiných odvětví motorsportu. Velký zájem by mohl mít i o WRC.
V rallyovém světě se netrpělivě očekává rozhodnutí o budoucím programu Volkswagenu, nicméně i další výrobce uvažuje o vstupu do MS.
„Renault byl vždy v různých formách v rallysportu zainteresován. Změna pravidel dělá teď jednodušším případný vstup do nejvyšší ligy. Vyhlídka být zastoupen na každém stupni motorsportu, je pro Renault velmi zajímavá,“ uvádí zdroj blízký francouzskému výrobci pro britské novináře.
Renault se v F1 prezentuje jen jako dodavatel motoru (nové zbarvení týmu Lotus Renault
pro sezonu 2011 připomínající slavné barvy ze 70. let)
Momentálně Francouzi nabízí jejich Twingo ve skupinách R1 a R2, Clio R3 a nový Megane by měl být připraven pro privátní týmy pro skupinu N. Vůz kategorie WRC by tedy do této řady dobře zapadl. První studie realizovatelnosti projektu počítají s novou generací Renaultu Clia, tedy přímém konkurentovi Citroënu DS3 a Fordu Fiesta, kteří se momentálně ve WRC prezentují. Vše by mělo být rozhodnuto v následujících měsících.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?