Matthew Wilson prohlásil, že už se nemůže dočkat startu nové sezony, která začne příští měsíc ve Švédsku. Mladý Brit však zatím neví, co bude dál. Jistý má pouze start ve Švédsku.
23letý Brit bude pilotovat ve Švédsku Ford Fiesta WRC týmu Stobart se svým dlouholetým navigátorem Scottem Martinem. Wilson ale nebude sbírat body pro tým, protože za Stobart jsou nominováni Henning Solberg a Mads Ostberg. Finanční možnosti syna šéfa M-Sportu jsou ale pro letošek omezené, a tak Matthew neví, kde a popřípadě jestli vůbec po Švédsku pojede.
„Pořád vedeme rozhovory. Zatím máme jistý jeden start ve Švédsku a i ten byl dost narychlo. Těžko říct, jak se situace vyvine, ale já doufám, že něco vymyslíme,“ říká Wilson. 7. jezdec loňského mistrovství, který už Fiestu WRC několikrát testoval, však vůbec nepřipouští, že by ho současná situace nějak deprimovala: „Nejsem frustrovaný nebo zklamaný. Bude to zajímavá sezona a já chci startovat na všech rally, zvláště když znám potenciál auta. Jezdí se mi s ním opravdu dobře.“
S Focusem WRC měl Wilson zkušeností dost, dobrých výsledků už méně...
"V předešlých pěti letech jsem se těšil fantastické podpoře od skupiny Stobart.“ Wilson také věří, že nová technika dá možnost více jezdcům, aby bojovali o čelo: „Řízení nových WRC je více přirozenější. Pole navíc bude velmi vyrovnané, protože na začátek budou mít všichni k dispozici stejnou specifikaci. Doufám, že já budu moci být jedním z nich.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.