Matthew Wilson prohlásil, že už se nemůže dočkat startu nové sezony, která začne příští měsíc ve Švédsku. Mladý Brit však zatím neví, co bude dál. Jistý má pouze start ve Švédsku.
23letý Brit bude pilotovat ve Švédsku Ford Fiesta WRC týmu Stobart se svým dlouholetým navigátorem Scottem Martinem. Wilson ale nebude sbírat body pro tým, protože za Stobart jsou nominováni Henning Solberg a Mads Ostberg. Finanční možnosti syna šéfa M-Sportu jsou ale pro letošek omezené, a tak Matthew neví, kde a popřípadě jestli vůbec po Švédsku pojede.
„Pořád vedeme rozhovory. Zatím máme jistý jeden start ve Švédsku a i ten byl dost narychlo. Těžko říct, jak se situace vyvine, ale já doufám, že něco vymyslíme,“ říká Wilson. 7. jezdec loňského mistrovství, který už Fiestu WRC několikrát testoval, však vůbec nepřipouští, že by ho současná situace nějak deprimovala: „Nejsem frustrovaný nebo zklamaný. Bude to zajímavá sezona a já chci startovat na všech rally, zvláště když znám potenciál auta. Jezdí se mi s ním opravdu dobře.“
S Focusem WRC měl Wilson zkušeností dost, dobrých výsledků už méně...
"V předešlých pěti letech jsem se těšil fantastické podpoře od skupiny Stobart.“ Wilson také věří, že nová technika dá možnost více jezdcům, aby bojovali o čelo: „Řízení nových WRC je více přirozenější. Pole navíc bude velmi vyrovnané, protože na začátek budou mít všichni k dispozici stejnou specifikaci. Doufám, že já budu moci být jedním z nich.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?