Matthew Wilson prohlásil, že už se nemůže dočkat startu nové sezony, která začne příští měsíc ve Švédsku. Mladý Brit však zatím neví, co bude dál. Jistý má pouze start ve Švédsku.
23letý Brit bude pilotovat ve Švédsku Ford Fiesta WRC týmu Stobart se svým dlouholetým navigátorem Scottem Martinem. Wilson ale nebude sbírat body pro tým, protože za Stobart jsou nominováni Henning Solberg a Mads Ostberg. Finanční možnosti syna šéfa M-Sportu jsou ale pro letošek omezené, a tak Matthew neví, kde a popřípadě jestli vůbec po Švédsku pojede.
„Pořád vedeme rozhovory. Zatím máme jistý jeden start ve Švédsku a i ten byl dost narychlo. Těžko říct, jak se situace vyvine, ale já doufám, že něco vymyslíme,“ říká Wilson. 7. jezdec loňského mistrovství, který už Fiestu WRC několikrát testoval, však vůbec nepřipouští, že by ho současná situace nějak deprimovala: „Nejsem frustrovaný nebo zklamaný. Bude to zajímavá sezona a já chci startovat na všech rally, zvláště když znám potenciál auta. Jezdí se mi s ním opravdu dobře.“
S Focusem WRC měl Wilson zkušeností dost, dobrých výsledků už méně...
"V předešlých pěti letech jsem se těšil fantastické podpoře od skupiny Stobart.“ Wilson také věří, že nová technika dá možnost více jezdcům, aby bojovali o čelo: „Řízení nových WRC je více přirozenější. Pole navíc bude velmi vyrovnané, protože na začátek budou mít všichni k dispozici stejnou specifikaci. Doufám, že já budu moci být jedním z nich.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?