Týmový manažer Citroënu Sven Smeets připustil, že úspěch modelu C4 WRC na francouzský tým před novou sezonou vytváří docela solidní tlak.
C4 WRC byla čtvrtým nejúspěšnějším rallyovým autem, jaké bylo kdy postaveno. První byla Lancia Delta, pak bylo Subaru Impreza a pak Ford Focus. Ve čtyřech sezonách získala 36 vítězství v soutěžích, což je více než dvojnásobek toho, co získal Ford za stejnou dobu (16 výher).
Nicméně teď se celý Citroën snaží koncentrovat na nový speciál z jejich dílen, DS3 WRC. „Každý ví, že tento úspěch musí někdy skončit. Každý má vrcholy a pády, ale my jsme s Xsarou a s C4kou zažili hodně vrcholů, takže teď musíme pracovat opravdu tvrdě, abychom v tom pokračovali i s novým autem. Zajisté zde bude velký tlak na každého z týmu až do soutěže ve Švédsku,“ říká Smeets.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.