Týmový manažer Citroënu Sven Smeets připustil, že úspěch modelu C4 WRC na francouzský tým před novou sezonou vytváří docela solidní tlak.
C4 WRC byla čtvrtým nejúspěšnějším rallyovým autem, jaké bylo kdy postaveno. První byla Lancia Delta, pak bylo Subaru Impreza a pak Ford Focus. Ve čtyřech sezonách získala 36 vítězství v soutěžích, což je více než dvojnásobek toho, co získal Ford za stejnou dobu (16 výher).
Nicméně teď se celý Citroën snaží koncentrovat na nový speciál z jejich dílen, DS3 WRC. „Každý ví, že tento úspěch musí někdy skončit. Každý má vrcholy a pády, ale my jsme s Xsarou a s C4kou zažili hodně vrcholů, takže teď musíme pracovat opravdu tvrdě, abychom v tom pokračovali i s novým autem. Zajisté zde bude velký tlak na každého z týmu až do soutěže ve Švédsku,“ říká Smeets.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?