Zatím jediný oficiálně potvrzený jezdec značky Mini, Kris Meeke, by uvítal, kdyby po jeho boku v příštím ročníku MS nastupoval ve vozech Mini Countryman WRC Dani Sordo.
Španěl Sordo nedávno testoval Mini Countryman WRC s možným výhledem na starty pro britský tým v roce 2011. Přestože Sordo ještě svoje plány pro příští rok neoznámil, Mini je jednou z hlavních možností, kde by mohl 27letý jezdec startovat. Meeke, který má s Mini uzavřený tříletý kontrakt, je bývalý kolega Sorda. Oba byli rivalové v JWRC v roce 2005, po velmi těsné bitvě nakonec titul získal Sordo. „Když se tak podívám kolem sebe, tak zde není moc tak talentovaných pilotů, jako je Dani. Nesmíte také zapomínat na to, co Dani v předchozích pěti letech předvedl,“ chválí Sorda Meeke.
„Musíme vzít v úvahu, že byl pouze Loebovou dvojkou. Dobře, sice rally nevyhrál, ale získal 28 pódií a z toho bylo 17 druhých míst. Musíte obdivovat práci, kterou odvedl. Také testoval DS3 WRC. To znamená, že by mohl týmu poskytnout velmi cenná data. To by mohl být pro Daniho nový začátek. Konečně bychom mohli vidět, čeho je opravdu schopný.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.