Belgičan Francois Duval by v budoucnosti rád závodil s Fordem ve WRC. Nicméně problémem jsou opět peníze.
Letošní Rally Deutschland se Francois Duval zúčastnil jako host v “B“ týmu Fordu, jeho cílem bylo, aby zatlačil na Loeba. Předpoklady jsou jedna věc, realita je věc druhá. Duval rychlostně nestačil a navíc měl docela vážnou nehodu, po které skončil Denis Giraudet se dvěma zlomenými žebry v nemocnici. Ještě před pár lety přitom Duvalovi předpovídal světlou budoucnost i sám šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. Wilson věřil, že se Duval může stát hned několikanásobným mistrem světa. Francois měl také od Fordu dlouhodobou nabídku, kterou ale radši vyměnil za jednu sezonu v továrním týmu Citroën. Ve francouzském týmu také získal svoje jediné vítězství v MS, v Austrálii 2005.Jenže celkově mu sezona vůbec nevyšla, a tak musel po roce u Citroënu balit kufry. V roce 2006 nastupoval za volantem Fabie WRC. Další roky už startuje Francois sporadicky. Teď ale věří, že se vše v dobré obrátí: „Rád bych opět jezdil pro Ford, ale je to těžké. Hodně dobrých jezdců je doma, protože zkrátka nemají peníze. Moc rád bych opět jezdil ve WRC, ale je to těžké. Z finančního hlediska byla tato sezona asi jedna z nejhorších,“ říká Duval.„Pomohlo by, kdyby v roce 2011 a 2012 nastoupili do MS další výrobci. Slyšel jsem, že nová pravidla jsou docela dobrá. Rád bych zůstal u WRC,“ pokračuje Belgičan. Od roku 2007 nastupuje Francois do soutěží pouze sporadicky. V roce 2007 byl v Německu se starší Xsarou druhý, v následujícím roce získal s Fordem třetí místa v Německu a Francii. V roce 2008 také absolvoval půlku sezony ve Stobartu, kde nahradil Galliho, který se zranil v Německu. Letos jezdil 30letý jezdec Rallycross.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.