Minulý víkend se uskutečnil předposlední díl seriálu mistroství světa ve Španělsku. Nabízíme vám nyní výběr videí, která zachytila nejzajímavější okamžiky.
V celkovém pořadí nebyl podnik ničím jiným, než podtrhnutím nadvlády nejen letošního šampiona Seba Loeba, který zde vyhrál všech šestnáct RZ. To však neznamená, že by soutěž neměla zajímavé momenty.
Räikkönen jede letos svoji první kompletní sezónu a ukazuje, že je rychlý. Někdy ale až příliš. Ve Španělsku pro něj soutěž skončila vlastně dřív, než začala. Svůj vůz rozbil již na shakedownu:
Zdroj: YouTube.com
Až do RZ 8 se Sébastien Ogier držel na krásném druhém místě. Pak ale přišla jeho krizovka a následný pád na průběžnou sedmnáctou příčku. Dlužno dodat, že tato krizovka zvedla ze židle i komentátora. Podívejme se, co se stalo:
Zdroj: YouTube.com
Na stejné RZ chyboval i Američan Ken Block. V jedné ze zatáček nedobrzdil a zkontroloval příkop:
Zdroj: YouTube.com
Do podobné situace jako Block se dostal na RZ 13 také Maďar Frigyes Turán. Ten však neměl štěstí na místo, ve kterém nedobrzdil, a není třeba dodávat, že tím pro něj soutěž skončila:
Zdroj: YouTube.com
Přidejme ještě krásně sestříhané video s poněkud klidnějšími záběry. Jsou zde jak záběry z asfaltových, tak i šotolinových RZ:
Zdroj: YouTube.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.