Monster World Rally Team by měl povyrůst. Podle Kena Blocka by příští rok mohl být jeho kolegou Chris Atkinson. V úvahu však padá i Kimi Räikkönen.
Ken Block by chtěl expandovat. Jeho Monster World Rally Team by měl mít v příštím roce dvě auta. „Já a moji sponzoři jsme vždy chtěli dvě auta. Je to dobré pro všechny, kteří by se tohoto programu účastnili. Kdybychom měli dvě auta, tak by to také pomohlo mým nedostatečným zkušenostem. Je to náš cíl, ale musíme vycházet z toho, že je zapotřebí sehnat budget,“ řekl Američan ve Španělsku. Jako obvykle vyvstává finanční stránka věci. Potencionálních kandidátů je zatím dost: „Podle mého jsou zde dobří jezdci bez kokpitu. Chris Atkinson by samozřejmě byl kandidátem – je to můj šotolinový špión. Kimi Räikkönen pochopitelně také. Jde ale o to, abychom sehnali potřebné peníze,“ pokračuje Ken.Jako nejschůdnější cesta se jeví za volant volného auta posadit Atkinsona. U Kimiho by mohl nastat problém: Monster je konkurentem Red Bullu, který Fina podporuje nemalou částkou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?