Henning Solberg musí před nadcházející soutěží Mistrovství světa rallye de France vyměnit spolujezdce. Dosavadní co-pilot Ilka Minor se na start nemůže postavit z důvodů zlomeného obratle, které si přivodila na ARBO Steiermark rallye, kde navigovala Mnfreda Stohla.
Zkušenou rakušanku tak na horkém sedadle spolujezdce vystřídá neméně zkušený Stephane Prevot, který se na soutěžních tratích objevuje od roku 1987 a od rally Tour de Course 1991 i v Mistrovství světa. Za svou dosavadní kariéru usedl 41letý belgičan vedle takových jezdců jako Bruno Thiery, Pierre Colard, Marc Timmers, Jean-Pierre Richelmi, Bernard Munster, Joost Boxoen, Grégoire Hotz, Francois Duval, Stephane Sarrazin, Jevgenij Novikov a v letošním roce usedá do Protonu Satria Neo S2000 vedle Chrise Atkinsona.Zkušenost s vozem S2000 bude pro „veterána“ velkou výhodou, jelikož posádka H. Solberg – S. Prevot odstartuje ve Francii s Fordem Fiesta S2000, s kterým se norský pilot v Mistrovství světa objevil již v Bulharsku a v Německu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?