Henning Solberg musí před nadcházející soutěží Mistrovství světa rallye de France vyměnit spolujezdce. Dosavadní co-pilot Ilka Minor se na start nemůže postavit z důvodů zlomeného obratle, které si přivodila na ARBO Steiermark rallye, kde navigovala Mnfreda Stohla.
Zkušenou rakušanku tak na horkém sedadle spolujezdce vystřídá neméně zkušený Stephane Prevot, který se na soutěžních tratích objevuje od roku 1987 a od rally Tour de Course 1991 i v Mistrovství světa. Za svou dosavadní kariéru usedl 41letý belgičan vedle takových jezdců jako Bruno Thiery, Pierre Colard, Marc Timmers, Jean-Pierre Richelmi, Bernard Munster, Joost Boxoen, Grégoire Hotz, Francois Duval, Stephane Sarrazin, Jevgenij Novikov a v letošním roce usedá do Protonu Satria Neo S2000 vedle Chrise Atkinsona.Zkušenost s vozem S2000 bude pro „veterána“ velkou výhodou, jelikož posádka H. Solberg – S. Prevot odstartuje ve Francii s Fordem Fiesta S2000, s kterým se norský pilot v Mistrovství světa objevil již v Bulharsku a v Německu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.