Henning Solberg musí před nadcházející soutěží Mistrovství světa rallye de France vyměnit spolujezdce. Dosavadní co-pilot Ilka Minor se na start nemůže postavit z důvodů zlomeného obratle, které si přivodila na ARBO Steiermark rallye, kde navigovala Mnfreda Stohla.
Zkušenou rakušanku tak na horkém sedadle spolujezdce vystřídá neméně zkušený Stephane Prevot, který se na soutěžních tratích objevuje od roku 1987 a od rally Tour de Course 1991 i v Mistrovství světa. Za svou dosavadní kariéru usedl 41letý belgičan vedle takových jezdců jako Bruno Thiery, Pierre Colard, Marc Timmers, Jean-Pierre Richelmi, Bernard Munster, Joost Boxoen, Grégoire Hotz, Francois Duval, Stephane Sarrazin, Jevgenij Novikov a v letošním roce usedá do Protonu Satria Neo S2000 vedle Chrise Atkinsona.Zkušenost s vozem S2000 bude pro „veterána“ velkou výhodou, jelikož posádka H. Solberg – S. Prevot odstartuje ve Francii s Fordem Fiesta S2000, s kterým se norský pilot v Mistrovství světa objevil již v Bulharsku a v Německu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?