Bryan Bouffier usedl o uplynulém víkendu při Ulster rally (Irský šampionát) do Citroënu DS3 R3 a obstaral premiéru nového speciálu z dílen Citroën Racing na soutěžních tratích.
Premiéra francouzského vozu dopadla na specifických Irských tratích na výbornou. Posádka Bryan Bouffier – Xavier Panseri dovezla Citroën DS3 R3 k vítězství v kategorii R3 a na výborném pátém místě v celkovém pořadí. Posádka, kterou bychom měli vidět na nadcházející Barum Czech Rally Zlín si od začátku soutěž užívala a neustále zrychlovala. Po první etapě figurovala na sedmém místě. Progres pokračoval i v sobotní etapě. Posádka zajížděla nejlepší časy ve své třídě a „zatápěla“ i mnohem výkonnějším vozům, z nichž nakonec vyplynulo již zmiňované páté místo celkově a vítězství ve své třídě.
Frédéric Bertrand z Citroën Racing k výsledku řekl: \\\"První start dopadl na výbornou. Je to výborný výsledek. Auto bylo spolehlivé a za celou soutěž se neobjevily žádné problémy. Teď potřebujeme jen doladit set – up abychom byli konkurenceschopní za všech podmínek. Vítězství v Ulster rally je důležité, protože tato soutěž je specifická uskákaným asfaltem a tím, že se jede na limitu vozu. Celý tým i posádka odvedly perfektní práci. Je to pro nás povzbuzující výsledek do budoucna,\\\".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?