Bryan Bouffier usedl o uplynulém víkendu při Ulster rally (Irský šampionát) do Citroënu DS3 R3 a obstaral premiéru nového speciálu z dílen Citroën Racing na soutěžních tratích.
Premiéra francouzského vozu dopadla na specifických Irských tratích na výbornou. Posádka Bryan Bouffier – Xavier Panseri dovezla Citroën DS3 R3 k vítězství v kategorii R3 a na výborném pátém místě v celkovém pořadí. Posádka, kterou bychom měli vidět na nadcházející Barum Czech Rally Zlín si od začátku soutěž užívala a neustále zrychlovala. Po první etapě figurovala na sedmém místě. Progres pokračoval i v sobotní etapě. Posádka zajížděla nejlepší časy ve své třídě a „zatápěla“ i mnohem výkonnějším vozům, z nichž nakonec vyplynulo již zmiňované páté místo celkově a vítězství ve své třídě.
Frédéric Bertrand z Citroën Racing k výsledku řekl: \\\"První start dopadl na výbornou. Je to výborný výsledek. Auto bylo spolehlivé a za celou soutěž se neobjevily žádné problémy. Teď potřebujeme jen doladit set – up abychom byli konkurenceschopní za všech podmínek. Vítězství v Ulster rally je důležité, protože tato soutěž je specifická uskákaným asfaltem a tím, že se jede na limitu vozu. Celý tým i posádka odvedly perfektní práci. Je to pro nás povzbuzující výsledek do budoucna,\\\".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.