Bryan Bouffier usedl o uplynulém víkendu při Ulster rally (Irský šampionát) do Citroënu DS3 R3 a obstaral premiéru nového speciálu z dílen Citroën Racing na soutěžních tratích.
Premiéra francouzského vozu dopadla na specifických Irských tratích na výbornou. Posádka Bryan Bouffier – Xavier Panseri dovezla Citroën DS3 R3 k vítězství v kategorii R3 a na výborném pátém místě v celkovém pořadí. Posádka, kterou bychom měli vidět na nadcházející Barum Czech Rally Zlín si od začátku soutěž užívala a neustále zrychlovala. Po první etapě figurovala na sedmém místě. Progres pokračoval i v sobotní etapě. Posádka zajížděla nejlepší časy ve své třídě a „zatápěla“ i mnohem výkonnějším vozům, z nichž nakonec vyplynulo již zmiňované páté místo celkově a vítězství ve své třídě.
Frédéric Bertrand z Citroën Racing k výsledku řekl: \\\"První start dopadl na výbornou. Je to výborný výsledek. Auto bylo spolehlivé a za celou soutěž se neobjevily žádné problémy. Teď potřebujeme jen doladit set – up abychom byli konkurenceschopní za všech podmínek. Vítězství v Ulster rally je důležité, protože tato soutěž je specifická uskákaným asfaltem a tím, že se jede na limitu vozu. Celý tým i posádka odvedly perfektní práci. Je to pro nás povzbuzující výsledek do budoucna,\\\".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.