Vítěz IRC z loňského roku, Kris Meeke, připustil, že obhajoba titulu se mu po výpadku na Madeiře (letošní pátý výpadek) velmi vzdálila a šance je již jen teoretická.
Britský pilot, pro kterého je letošní sezona jako noční můra, nedokončil víkendovou, velmi rychlou asfaltovou soutěž Rally Vinho de Madeira. Tentokrát ne vlastní chybou, "ale pro technickou závadu Peugeotu 207 S2000 z druhého místa v celkovém pořadí. "Šance na obhajobu je stále matematicky možná, ale musel bych zvítězit ve zbývajících čtyřech podnicích a to se zdá nepravděpodobné. Je to pro mě obrovské zklamání. Myslím, že jsem jel jednu ze svých nejlepších asfaltových soutěží, ale jen do té doby než se auto zastavilo," řekl Kris Meeke. "Nic nenapovídalo tomu, že máme nějaké potíže, nepřišlo žádné varování. Najednou se ozvala rána z motoru a bylo po nadějích," doplnil Meeke.Napravit svou letošní bilanci bude moci Meeke již 27. – 29. srpna při Barum Czech rally Zlín.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?