Bernardo Sousa, hvězda domácího šampionátu známá také z mistrovství světa, nezahazuje šanci na domácí pódiové umístění.
Dvaadvacetiletý Portugalec letos dominuje domácímu rallyovému šampionátu. Se svojí Fiestou S2000 od M-Sportu si na Sata Rally Acores odbývá svoji premiéru v IRC.
"Samozřejmě, portugalský titul je mým hlavním cílem, ale neříkám, že bych nemohl bojovat v této soutěži IRC o pódium. Obzvláště zde na Azorech, tuto rally mám velice rád. V mistrovství světa jsem ukázal, že s "es dvoutisícovkou" mám potřebnou rychlost. Jsem si jistý, že zde bych mohl být v popředí výsledkové listiny," říká sám jezdec.
Sousa se jistě řadí mezi favority této soutěže. Podle jeho slov to ale nebude jednoduchá bitva. "Je to velmi těžká soutěž, určitě není lehká. Musíte řídit precizně, protože zdejší tratě jsou hodně úzké. Předpověď počasí se neustále mění, ale vy ji musíte pozorně poslouchat, především kvůli volbě pnaeumatik."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?