Bernardo Sousa, hvězda domácího šampionátu známá také z mistrovství světa, nezahazuje šanci na domácí pódiové umístění.
Dvaadvacetiletý Portugalec letos dominuje domácímu rallyovému šampionátu. Se svojí Fiestou S2000 od M-Sportu si na Sata Rally Acores odbývá svoji premiéru v IRC.
"Samozřejmě, portugalský titul je mým hlavním cílem, ale neříkám, že bych nemohl bojovat v této soutěži IRC o pódium. Obzvláště zde na Azorech, tuto rally mám velice rád. V mistrovství světa jsem ukázal, že s "es dvoutisícovkou" mám potřebnou rychlost. Jsem si jistý, že zde bych mohl být v popředí výsledkové listiny," říká sám jezdec.
Sousa se jistě řadí mezi favority této soutěže. Podle jeho slov to ale nebude jednoduchá bitva. "Je to velmi těžká soutěž, určitě není lehká. Musíte řídit precizně, protože zdejší tratě jsou hodně úzké. Předpověď počasí se neustále mění, ale vy ji musíte pozorně poslouchat, především kvůli volbě pnaeumatik."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?