Po zprávách kolujících belgickými médii o tom, že Francois Duval pojede Německou rally s Fordem Focus WRC upřesnil tuto informaci Christian Loriaux.
"Nic není pravdy na tom, že jsme Francoise kontaktovali," prohlásil Christian Loriaux. "V Německu určitě může startovat, ale čistě ze svého, musí zaplatit potřebný budget, jako každý jiný zákazník M-Sportu" doplnil Loriaux. "Slyšel jsem informaci, že právě já jsem belgičana kontaktoval, ale není to vůbec pravda. Musel jsem také vše dementovat asi 200 novinářům, kteří se mě neustále ptali, zda je to pravda," doplnil Christian Loriaux.Zda se tedy „Dudu“ v Německu opravdu objeví, je stále zahaleno tajemstvím. V současné době můžeme všichni jen doufat, že potřebný budget sežene a svůj start oficiálně potvrdí. Pokud by se na startu přeci jen neobjevil, nebylo by to u jeho osoby poprvé, kdy se mluvilo o zaručeném startu a nakonec z něho sešlo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.