Norský pilot vyměnil při probíhající bulharské rally speciál Ford Focus WRC za Ford Fiesta S2000 a přesto, že do tohoto speciálu usedl poprvé, je s výkonem nadmíru spokojen.
Po šesti odjetých RZ patří norskému jezdci 10. místo celkově a první mezi speciály S2000 před domácím matadorem D. Ilievem na Škodě Fabia S2000. Ztráta na vedoucího S. Loeba je sice propastných sedm minut, ale i takto velká ztráta nechává Henninga klidným a o speciálu z dílen M-Sportu mluví jen v superlativech. "Jízda s tímto speciálem není jako s WRC, ale je to auto, s kterým mě jízda strašně baví. Auto je fantastické," prohlásil Henning Solberg. Pro příští rok přibudou do těchto speciálů přeplňované motory o obsahu 1600 ccm a Henning věří, že jízda bude daleko lepší. "S novým přeplňovaným motorem bude jízda s tímto autem o mnoho lepší. Jsem nakloněn novým předpisům. Bude to opravdu dobré auto pro rally," doplnil Henning Solberg.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?