Stále úřadující šampión IRC, Kris Meeke, pojede na dalším zastavení série, Ypres Rally, už s vylepšeným Peugeotem 207 S2000.
Jezdec ze Severního Irska zaznamenal na Rally d'Italia-Sardegna, která se jela o uplynulém víkendu, již třetí nulu z posledních pěti soutěží. Jezdec však odmítá, že by byl situací deprimován. „Tým Peugeot Sport pracuje v zákulisí absolutně na doraz. Ono se to obrátí. Na další závod už budeme mít nějaká vylepšení. Jedná se konkrétně o motor a zavěšení. To by nám mělo pomoci,“ říká Meeke.Meeke svou jízdu na Sardinii ukončil, když nezvládl řízení a vyjel z cesty. I přes tuto smůlu se již podle vlastních slov nemůže dočkat Ypres Rally, na které vloni dosáhl jednoho z nejpůsobivějších vítězství.
Na Sardinii nejel Kris nijak špatně...
„Do konce roku zbývá ještě šest soutěží, které se jely i vloni. Z těchto šesti jsem čtyři vyhrál. Neříkám tím však, že to bude lehké, to určitě ne,“ říká Meeke, který o své loňské vítězství ze Skotska přišel až po následné penalizaci kvůli tomu, že jeho vůz neprošel technickou přejímkou. „Na IRC je krásné to - někteří jezdci to však nemají rádi - že je zde stále možnost získat spoustu bodů. Jezdci se počítá sedm nejlepších výsledů a ještě zbývá sedm soutěží. Možnost vyhrát šampionát tu stále je. Už se těším na druhou půlku sezony a doufám, že svedeme pěkný souboj,“ ukončil Meeke.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.