Guy Wilks dostal “povolení“ k tomu, aby se vrátil do Anglie a zde pokračoval s léčením jeho zlomeného prvního a druhého obratle bederní páteře. Jedná se o následek incidentu, který se stal na Rally Sardegna, která se jela tento víkend.
Jezdec Škody by měl dnes letět čártrovým letem z Olbia do londýnského Lutonu, kde by se mělo rozhodnout o jeho další léčbě a předběžném návratu za volat. 29letý jezdec si zranění přivodil hned na úvodní zkoušce podniku Intercontinental Rally Championship, když měl nehodu hned na první zkoušce soutěže. Po nehodě byl letecky transportován do nemocnice San Martino v Oristanu.„Chtěl bych poděkovat doktorům a sestrám z nemocnice San Martino za to, že se o mě tak starali. Chtěl bych také poděkovat za tu spoustu podpůrných dopisů, které jsem dostal. Cítím se dobře a už se těším, až se dostanu domů, potkám se se specialisty a budeme moci naplánovat další rally,“ řekl Guy Wilks.
Jeden z mála obrázků Guye ze Sardínie, v soutěži moc dlouho nejel...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?