Michal Kosciuszko se vrací do šampionátu SWRC během rally v Portugalsku. Polák doposud jezdil s Fiestou S2000, jenže tu v Jordánsku zničil.
25letý jezdec v Mexiku a Jordánsku startoval za tým Dynamic World Rally Team s vozem Ford Fiesta S2000. Jenže v Jordánsku udělal Michal chybu, vyletěl z tratě a se svým vozem přistál pod úrovní vozovky na střeše. Ford byl na odpis, proto teď přijal nabídku týmu JM Racingu na starty s vozem Fabia S2000.
"Bylo to nahraně, jestli půjde ještě vůz opravit nebo bude zničen. Nakonec bylo rozhodnuto, že už opravit nepůjde," říká Dirk van der Sluys z týmu Dynamic. Michal je zatím na devátém místě v hodncení SWRC s 15 body. Kosciuszko si Fabii vyzkoušel během testu a z vozu byl potěšen.
"Cítím se skvěle - jsem ve 100% kondici. Naštěstí nemám žádné zábrany opět sednout do vozu. Se Škodou jsem vloni odjel dvě soutěže a docela hodně natestoval. Znám ji tedy docela dobře a je to skvělý vůz. Neřekl bych, že je nějaký velký rozdíl mezi Fiestou a Fabii," vyjádřil se k celé situaci Kosciuszko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.