Rally Croatia (HR) (ERC): Rosseti vítězem

barum rally zlín
barum rally zlín, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
Tomáš Urban 15. května 2010 08:48
Sdílej:

VÝSLEDKY V CÍLI: Další podnik zařazený do Mistrovství Evropy se jede v Chorvatsku. Češi nechybí.

Vítězem soutěže se stal Roseti, když svým nejbližším pronásledovatelů nadělil v cíli více než 3,5 minuty. Na druhé místo se dostal Betti, když nakonec třetí Fontana měl na RZ 14 defekt. V Průběhu etapy Oleksovicz předjel Tlusťáka.

Vítězem dvoukolek se stal Jan Černý s Pavlem Kohoutem.

Výsledky v cíli

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 2:25:52,3  ---     2.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +3:30,6     3.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +4:38,0     4.   Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX +6:00,4     5.    Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000  +6:44,4     6.   Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +8:21,3     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +12:23,6     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +16:11,4     9.     Slejko Mitja - Šavelj Izidor     Renault Clio Sport (N3) 2.F2 +17:56,3    10.   Turk Reno - Vidović Denis      Honda Civic Type R           3.F2 +24:31,3

 

 

Další etapu má za sebou 19 posádek. Více jich do cíle druhé etapy nedojelo. Ve vedení je stále Rosseti. O druhé místo bojuje Fontana s Bettim. Nyní je na tom lépe Fontana. Na vedení ztrácí tři minuty. Čvrtý je Šebalj,  minutu za ním je Tlusťák. Půl minuty za Tlusťákem je Oleksowicz. Pak už jsou rozdíly v řádech minut.

Jan Černý s Pavlem Kohoutem statečně drží vedení v F2 téměř o minutu. Jeho nejbližší konkurenti nezvládli nástrahy dnešních zkoušek, Escharavil havaroval na RZ6,tedy hend ráno. Galič odstoupil na Rz 8 kvůli poruše.

Zítra se jede ještě 96 ostrých kilometrů.

Výsledky po II.Etapě

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 1:31:55,3  ---     2.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +3:16,5     3.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +3:22,0     4.   Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX +4:27,7     5.    Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +5:33,8     6.   Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000  +5:52,0     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +9:19,8     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +10:57,2     9.     Slejko Mitja - Šavelj Izidor     Renault Clio Sport (N3) 2.F2 +11:37,9    10.    Vajnhandl Friderik - Levstik Robert   Citroen C2R2 MAX           3.F2 +15:43,6

 

První etapu mají za sebou jezdci na Rally Croatia. Na startu nechybí české posádky. S Fabií S2000 jede Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem, Clio R3 řídí Jan Černý a na sedadle spolujezdce je Pavel Kohout. S českou licencí naviguje Lucu Bettiho Pierangelo Scalvini.

Do prvního dne odstartovalo 28 posádek. Ve vedení je Luca Rosseti s továrním Puntem S2000. Druhý, ale jen o čtyři vteřiny je Corrado Fontana s Peugetem S2000. Náš Antonín Tlusťák je na šestém místě se ztrátou 47 vteřin.

Jan Černý vede třídu dvoukolek a celkově je osmý. Nemá to vůbec jednoduché, protože jeho nejbližší pronásledovatelé jsou poměrně blízko.

V soutěži pokračuje 24 posádek. Dimitar Iljev se svou Fabií S2000 havaroval ve druhé RZ.

Na soutěžící ještě dnes čeká pět rychlostních zkoušek. Nejdelší rz dnešního dne má 30,57 km. Soutěž končí v neděli.

Výsledky v časech po I. etapě

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 22:39,4  ---     2.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +4,7     3.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +11,6     4.   Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000 +37,7     5.    Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX  +41,4     6.   Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +47,5     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +1:17,3     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +1:48,4     9.    Escharavil Luc - Yvernault Eric     Renault Clio S16000 2.F2 +1:57,5    10.   Galić Marin - Zlatar Goran .  Renault Clio S16000 3.F2 +2:06,2

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?