Rally Croatia (HR) (ERC): Rosseti vítězem

barum rally zlín
barum rally zlín, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
Tomáš Urban 15. května 2010 08:48
Sdílej:

VÝSLEDKY V CÍLI: Další podnik zařazený do Mistrovství Evropy se jede v Chorvatsku. Češi nechybí.

Vítězem soutěže se stal Roseti, když svým nejbližším pronásledovatelů nadělil v cíli více než 3,5 minuty. Na druhé místo se dostal Betti, když nakonec třetí Fontana měl na RZ 14 defekt. V Průběhu etapy Oleksovicz předjel Tlusťáka.

Vítězem dvoukolek se stal Jan Černý s Pavlem Kohoutem.

Výsledky v cíli

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 2:25:52,3  ---     2.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +3:30,6     3.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +4:38,0     4.   Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX +6:00,4     5.    Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000  +6:44,4     6.   Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +8:21,3     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +12:23,6     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +16:11,4     9.     Slejko Mitja - Šavelj Izidor     Renault Clio Sport (N3) 2.F2 +17:56,3    10.   Turk Reno - Vidović Denis      Honda Civic Type R           3.F2 +24:31,3

 

 

Další etapu má za sebou 19 posádek. Více jich do cíle druhé etapy nedojelo. Ve vedení je stále Rosseti. O druhé místo bojuje Fontana s Bettim. Nyní je na tom lépe Fontana. Na vedení ztrácí tři minuty. Čvrtý je Šebalj,  minutu za ním je Tlusťák. Půl minuty za Tlusťákem je Oleksowicz. Pak už jsou rozdíly v řádech minut.

Jan Černý s Pavlem Kohoutem statečně drží vedení v F2 téměř o minutu. Jeho nejbližší konkurenti nezvládli nástrahy dnešních zkoušek, Escharavil havaroval na RZ6,tedy hend ráno. Galič odstoupil na Rz 8 kvůli poruše.

Zítra se jede ještě 96 ostrých kilometrů.

Výsledky po II.Etapě

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 1:31:55,3  ---     2.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +3:16,5     3.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +3:22,0     4.   Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX +4:27,7     5.    Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +5:33,8     6.   Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000  +5:52,0     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +9:19,8     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +10:57,2     9.     Slejko Mitja - Šavelj Izidor     Renault Clio Sport (N3) 2.F2 +11:37,9    10.    Vajnhandl Friderik - Levstik Robert   Citroen C2R2 MAX           3.F2 +15:43,6

 

První etapu mají za sebou jezdci na Rally Croatia. Na startu nechybí české posádky. S Fabií S2000 jede Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem, Clio R3 řídí Jan Černý a na sedadle spolujezdce je Pavel Kohout. S českou licencí naviguje Lucu Bettiho Pierangelo Scalvini.

Do prvního dne odstartovalo 28 posádek. Ve vedení je Luca Rosseti s továrním Puntem S2000. Druhý, ale jen o čtyři vteřiny je Corrado Fontana s Peugetem S2000. Náš Antonín Tlusťák je na šestém místě se ztrátou 47 vteřin.

Jan Černý vede třídu dvoukolek a celkově je osmý. Nemá to vůbec jednoduché, protože jeho nejbližší pronásledovatelé jsou poměrně blízko.

V soutěži pokračuje 24 posádek. Dimitar Iljev se svou Fabií S2000 havaroval ve druhé RZ.

Na soutěžící ještě dnes čeká pět rychlostních zkoušek. Nejdelší rz dnešního dne má 30,57 km. Soutěž končí v neděli.

Výsledky v časech po I. etapě

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo    Fiat Punto S2000 22:39,4  ---     2.   Fontana Corrado - Arena Nicola  Peugeot 207 S2000   +4,7     3.   Betti Luca - Scalvini Pierangelo   Peugeot 207 S2000   +11,6     4.   Oleksowicz Maciej -Obrebowski Andrzej   Ford Fiesta S2000 +37,7     5.    Šebalj Juraj - Klinc Toni    Mitsubishi Lancer Evo IX  +41,4     6.   Tlusťák Antonín - Škaloud Jan    Škoda Fabia S2000  +47,5     7.    Fontana Luigi - Riva Pierangela   Peugeot 207 S2000   +1:17,3     8.    Černý Jan - Kohout Pavel   Renault Clio R3 1.F2 +1:48,4     9.    Escharavil Luc - Yvernault Eric     Renault Clio S16000 2.F2 +1:57,5    10.   Galić Marin - Zlatar Goran .  Renault Clio S16000 3.F2 +2:06,2

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.