Franz Wittmann doufal, že se mu podaří úspěšný návrat do šampionátu IRC po delší pauze (od soutěže v Monaku). Mladý Rakušan ale asi dva kilometry po startu RZ11 se svým Peugeotem havaroval.
Franz nezvládl levotočivou zatáčku a vyjel se svým Peugeotem 207 S2000 mimo trať, kde ulomil pravé přední kolo. V době nehody byli Wittmann se svým německým spolujezdcem, Klausem Wichou, na desáté pozici. Jejich další společná soutěž v šampionátu Intercontinental Rally Challenge je červnová rally na Sardinii.
"Zdá se, že jsme byli až moc rychlí v nájezdu do této zatáčky. Trošku jsem ji podcenil. Pravou stranou vozu jsme trefili skálu a ulomili zavěšení. Dále jsme pokračovat nemohli. Je to velká škoda, protože každý další závodní kilometr by nám nesmírně pomohl," neskrývá zklamání Wittmann.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?