Franz Wittmann doufal, že se mu podaří úspěšný návrat do šampionátu IRC po delší pauze (od soutěže v Monaku). Mladý Rakušan ale asi dva kilometry po startu RZ11 se svým Peugeotem havaroval.
Franz nezvládl levotočivou zatáčku a vyjel se svým Peugeotem 207 S2000 mimo trať, kde ulomil pravé přední kolo. V době nehody byli Wittmann se svým německým spolujezdcem, Klausem Wichou, na desáté pozici. Jejich další společná soutěž v šampionátu Intercontinental Rally Challenge je červnová rally na Sardinii.
"Zdá se, že jsme byli až moc rychlí v nájezdu do této zatáčky. Trošku jsem ji podcenil. Pravou stranou vozu jsme trefili skálu a ulomili zavěšení. Dále jsme pokračovat nemohli. Je to velká škoda, protože každý další závodní kilometr by nám nesmírně pomohl," neskrývá zklamání Wittmann.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?