PREVIEW: Další podnik IRC se rozjede už v pátek na Kanárských ostrovech.
Asfaltová soutěž, při které posádky absolvují celkem 15 rychlostních zkoušek. V seznamu přihlášených najdeme 59 jmen.
Z předních posádek nechybí Alberto Hevia, Guy Wilks, Jan Kopecký, Juho Hännien s Fabiemi S2000, Bruno Magalhaes, Daniel Oliveira, Franz Wittmann, Chris Meeke, Thierry Neuville s Peugeoty S2000. Ford Fiesta S2000 bude vodit Sergio Vallejo. S Mitsubishi Lancer deváté evoluce nastoupí Ir Barry.
Na posádky čeká v pátek devět rychlostních zkoušek, znichž nejdelší měří 24,85 km, první posádky v cíli první etapy uvidíme 19:43. Druhý den se startuje v osm ráno a pojedou se tři rychlostní zkoušky dvakrát, nejdelší 25,26 km. V cíli soutěže budou posádky v 15:47. Celkově soutěž měří 670 km včetně přejezdů.
Výsledky budeme pravidelně přinášet.
Časový harmonogram najdete ZDE
Celková mapa je ZDEMapy RZ najdete ZDE.
Seznam přihlášených najdete ZDE.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?