PREVIEW: Další podnik IRC se rozjede už v pátek na Kanárských ostrovech.
Asfaltová soutěž, při které posádky absolvují celkem 15 rychlostních zkoušek. V seznamu přihlášených najdeme 59 jmen.
Z předních posádek nechybí Alberto Hevia, Guy Wilks, Jan Kopecký, Juho Hännien s Fabiemi S2000, Bruno Magalhaes, Daniel Oliveira, Franz Wittmann, Chris Meeke, Thierry Neuville s Peugeoty S2000. Ford Fiesta S2000 bude vodit Sergio Vallejo. S Mitsubishi Lancer deváté evoluce nastoupí Ir Barry.
Na posádky čeká v pátek devět rychlostních zkoušek, znichž nejdelší měří 24,85 km, první posádky v cíli první etapy uvidíme 19:43. Druhý den se startuje v osm ráno a pojedou se tři rychlostní zkoušky dvakrát, nejdelší 25,26 km. V cíli soutěže budou posádky v 15:47. Celkově soutěž měří 670 km včetně přejezdů.
Výsledky budeme pravidelně přinášet.
Časový harmonogram najdete ZDE
Celková mapa je ZDEMapy RZ najdete ZDE.
Seznam přihlášených najdete ZDE.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?