Petter Solberg prohlásil, že testy, které absolvoval před startem Rally v Turecku, mu dodaly jistotu. Nor bych chtěl zaútočit na vítězství v soutěži.
Mistr světa z roku 2003, Petter Solberg, který je momentálně mezi jezdci na čtvrtém místě, absolvoval před startem v Turecku test, který měřil 117km. Petter použil tu C4 WRC, se kterou bude startovat i na soutěži, která se koná již tento týden.„Během Jordánské rally jsem byl s vozem spokojen pouze na 97%. Měl jsem problémy s nedotáčivostí při obou průjezdech RZ Jordan River a také mi chyběl grip na zádi. Když máte tak dobré auto, jakým C4 WRC je, tak rozhodují pouze drobnosti. Tyto drobnosti se nám během testu podařilo odstranit, takže teď jsem spokojený na 100%. Cítím se lépe, než před rally Mexico, kde jsem soutěž dokončil jako druhý,“ popisuje pocity před startem Solberg.Solberg už letos dokázal získat dvě pódiová umístění a před rychlou šotolinovou soutěží věří, že by mohl zaútočit i na vítězství: „Po testu se cítím velmi dobře. Už od začátku na to pořádně šlápnu a pokusím se zaútočit. Musíme si napsat dobře rozpis a také na tratích chytit dobrý rytmus. Soutěž neznám, je nová pro všechny. Víme jen, že místní tratě jsou velmi rychlé a abyste zde uspěli, potřebujete mít naprostou jistotu ve váš vůz.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.