Rakouská Suzuki bude bojovat na domácí půdě o titul mezi dvoukolkami. Nastupuje dravé mládí.
Stáj disponuje dvěmi vozy Suzuki Swift S1600. Za volantem prvního vozu bude sedět vítěz Suzuki Motorsport Cupu 2009 Mario Klammer, mladík ze štýrska. Druhým jezdcem bude Hermann Neubauer, který bude usilovat o titul mezi dvoukolkami.
Suzuki Rakousko má k dispozici tovární vozy. " Dali jsme šanci mladým pilotům, která naše rallyová scéna má. Máme šanci bojovat o titul mezi dvoukolkami, navíc Suzuki je mezi diváky také poměrně hodně oblíbené auto, " říká Helmut Pletzer obchodní ředitel Suzuki Rakousko.
Suzuki dále bude podporovat Cupové závodění. "Závodění na Cupové bázi je poměrně dostupným krokem k tomu, jak se dále zlepšovat a vyvíjen a potom se dostat za volant S1600. I v letošní sezóně bude tento program pokračovat," říká Max Zellhofer, organizátor tohoto cupu a zároveň mist rakouska ve skupině N.
Ilustrační foto FTR-Media, Jiří Dokulil
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?