Conrad Rautenbach plánuje návrat do Mistrovství světa v roce 2011. Čas, který do té doby zbývá, hodlá šampión Afriky strávit ježděním v jeho domovině.
O nějakém odpočinku nebo pauze se nemůžeme vůbec bavit. Jihoafričan má v plánu startovat na 16 podnicích. Přednostně by se mělo jednat o podniky v Africe, měl by se tak dobře sžít se svým novým Fordem Fiesta S2000.24letý Conrad navštívil M-Sport, aby se osobně podíval na stavbu jeho vozu. „Je to skvělé, když můžete být u stavby Vašeho auta. Mechanici dělali celou noc, aby to vše stihli v termínu.“ Krátké odloučení od MS vnímá Rautenbach pozitivně. „Samozřejmě je mým cílem, jezdit příští rok zase v MS. Jeden rok ježdění v Africe je ale perfektní pro zvyknutí si na vůz S2000. Někomu by se to mohlo zdát jako krok zpět a já opravdu po dvou letech v MS dělám krok zpět.“ Rautenbach se ale především těší na možnost testovat auto i mezi soutěžemi. „To mi v minulém roce hodně chybělo. Tak si budu moci na nové auto ještě lépe zvyknout předtím, než se příští rok do MS vrátím. V Zimbabwe máme hodně šotolinových testů a není problém postavit až 20 km dlouhou testovací trať. To člověk v Evropě opravdu nemůže.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.