Můžeme se už od příštího roku těšit na mnohem delší podniky? Vše je v jednání, takže se můžeme zatím jen dohadovat.
Aktuálně mají soutěže MS většinou méně než 400 ostrých km. Je však návrh, podle kterého by se tato kilometráž mohla zvýšit ještě o nějakých 250 km. Podle Global Working Group by se tak mohlo stát již od příštího roku.
„O tomhle se naše pracovní skupina bavila, mohlo by to být zajímavé. Na druhou stranu si nejsem jistý, kolik pořadatelů by tak dlouhá rally zajímala, protože by to samozřejmě neslo i zvýšení nákladů. Bude zajímavé sledovat, kolik rally během letošního roku využije horní hranice dovolené kilometráže. Myslím však, že ne moc,“ říká prezident komise WRC, Morrie Chandler.
Pracovní skupina údajně také zkoumá možnost začlenit nějaké soutěže z cross country do kalendáře WRC. Zde se ovšem uvažuje až o roku 2012.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?