Můžeme se už od příštího roku těšit na mnohem delší podniky? Vše je v jednání, takže se můžeme zatím jen dohadovat.
Aktuálně mají soutěže MS většinou méně než 400 ostrých km. Je však návrh, podle kterého by se tato kilometráž mohla zvýšit ještě o nějakých 250 km. Podle Global Working Group by se tak mohlo stát již od příštího roku.
„O tomhle se naše pracovní skupina bavila, mohlo by to být zajímavé. Na druhou stranu si nejsem jistý, kolik pořadatelů by tak dlouhá rally zajímala, protože by to samozřejmě neslo i zvýšení nákladů. Bude zajímavé sledovat, kolik rally během letošního roku využije horní hranice dovolené kilometráže. Myslím však, že ne moc,“ říká prezident komise WRC, Morrie Chandler.
Pracovní skupina údajně také zkoumá možnost začlenit nějaké soutěže z cross country do kalendáře WRC. Zde se ovšem uvažuje až o roku 2012.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?