Američam Ken Block bude díky Superally dnes pokračovat. Mechanikům se podařilo opravit jeho vůz po nehodě na RZ10.
Pro mnohé diváky byl možná Ken Block při svém vstupu do Mistrovství světa ppříjemným překvapením. V prvním dni si počínal docela dobře, ale v rozjezdu výše ho zastavila nehoda na RZ 10.
"S Focusem se cítim dobře, vím, že jsme jeli rychleji, ale netlačili," psal Ken Block na blogu Monster World Rally Teamu. "Projížděl jsem dlouhým a úzkým úsekem zkopce, ve většině zatáček tu měla kola dobrý záběr. A potom, když jsem rpojížděl přes příkry horizont do velmi těsné pravé zatáčky, všechen záběr kol se najednou ztratil. Bojoval jsem s autem, aby se nedostalo do příkopy, ale příkop vyhrál. Nemohli jsme pokračovat, ale byla to pro nás dobrá lekce. Stále si nejsem úplnbě jistý, jak se auto chová na různých typech pneumatik."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.