Američam Ken Block bude díky Superally dnes pokračovat. Mechanikům se podařilo opravit jeho vůz po nehodě na RZ10.
Pro mnohé diváky byl možná Ken Block při svém vstupu do Mistrovství světa ppříjemným překvapením. V prvním dni si počínal docela dobře, ale v rozjezdu výše ho zastavila nehoda na RZ 10.
"S Focusem se cítim dobře, vím, že jsme jeli rychleji, ale netlačili," psal Ken Block na blogu Monster World Rally Teamu. "Projížděl jsem dlouhým a úzkým úsekem zkopce, ve většině zatáček tu měla kola dobrý záběr. A potom, když jsem rpojížděl přes příkry horizont do velmi těsné pravé zatáčky, všechen záběr kol se najednou ztratil. Bojoval jsem s autem, aby se nedostalo do příkopy, ale příkop vyhrál. Nemohli jsme pokračovat, ale byla to pro nás dobrá lekce. Stále si nejsem úplnbě jistý, jak se auto chová na různých typech pneumatik."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?