Andreas Mikkelsen bude v letošním roce startovat v IRC s Fiestou S2000. Mladík doufá, že by mohl tamější silnou konkurenci pořádně potrápit.
Andreas Mikkelsen si ve Švédsku poprvé vyzkoušel v ostré soutěži vůz Ford Fiesta S2000. I když WRC letos v plánech Nora nefiguruje, na žádost Fordu zde startoval. Celkově skončil na 11. příčce, v SWRC podlehl pouze fenomenálnímu Anderssonovi s Fabii S2000. Poprvé se na start závodu IRC Mikkelsen postaví na Sardinii v červnu. Andreas by chtěl z této mezery vytěžit co nejvíc: „Když jsem vloni poprvé v IRC startoval, bylo to na Barum Rally v Čechách, tak byl jsem ohromen. Je zde velký počet zúčastněných značek, také prostor v televizi je díky Eurosportu velký.“„Když nejezdíte ve WRC, tak je IRC tou správnou sérií, protože i zde je vysoká úroveň závodů. Když se IRC zúčastním, tak mě to může udělat jen lepším jezdcem. Lidi jako Kris Meeke, Jan Kopecky a Juho Hänninen pro mě budou velkými konkurenty, jsou to dobří jezdci. Hodně mi pomůže, když se posadím do S2000 a budu se s nimi moc porovnat,“ zakončil Mikkelsen.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.