Andreas Mikkelsen bude v letošním roce startovat v IRC s Fiestou S2000. Mladík doufá, že by mohl tamější silnou konkurenci pořádně potrápit.
Andreas Mikkelsen si ve Švédsku poprvé vyzkoušel v ostré soutěži vůz Ford Fiesta S2000. I když WRC letos v plánech Nora nefiguruje, na žádost Fordu zde startoval. Celkově skončil na 11. příčce, v SWRC podlehl pouze fenomenálnímu Anderssonovi s Fabii S2000. Poprvé se na start závodu IRC Mikkelsen postaví na Sardinii v červnu. Andreas by chtěl z této mezery vytěžit co nejvíc: „Když jsem vloni poprvé v IRC startoval, bylo to na Barum Rally v Čechách, tak byl jsem ohromen. Je zde velký počet zúčastněných značek, také prostor v televizi je díky Eurosportu velký.“„Když nejezdíte ve WRC, tak je IRC tou správnou sérií, protože i zde je vysoká úroveň závodů. Když se IRC zúčastním, tak mě to může udělat jen lepším jezdcem. Lidi jako Kris Meeke, Jan Kopecky a Juho Hänninen pro mě budou velkými konkurenty, jsou to dobří jezdci. Hodně mi pomůže, když se posadím do S2000 a budu se s nimi moc porovnat,“ zakončil Mikkelsen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.