Olivier Quesnel, šéf týmu Citroën Racing, pochválil Mikko Hirvonena za způsob jakým dokázal zvítězit ve víkendové rally Sweden.
Quesnel připustil, že jednička týmu Citroën a úřadující světový šampión Sebastien Loeb neměl odpověď na tempo „létajícího“ Fina, které on nasadil v prvním podniku WRC. "Mikko je výborný řidič a vítězství si plně zasloužil. V neděli ráno jsme se pokoušeli Mikkův náskok stáhnout, ale když jsme po dvaceti kilometrech zjistili, že jsme stáhli jen minimum z náskoku, rozhodli jsme se neriskovat a zůstat tam, kde jsme, tedy na druhém místě," zhodnotil Quesnel druhé místo Sebastiena Loeba."Jsme na začátku sezony a v posledních letech zde vyhrál neskandinávec jen v jednom případě, Sebastien Loeb v roce 2004. Je jasné, že všechny soutěže je nemožné vyhrát. Snažili jsme se, ale Mikko byl prostě lepší. Co víc k tomu říci," uzavřel Quesnel.Celý kolotoč WRC se na začátku března přestěhuje na mexickou šotolinu, kde Loeba nedokázal nikdo pokořit za poslední tři roky. Zda se to někomu letos podaří, uvidíme o prvním březnovém víkendu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?