Olivier Quesnel, šéf týmu Citroën Racing, pochválil Mikko Hirvonena za způsob jakým dokázal zvítězit ve víkendové rally Sweden.
Quesnel připustil, že jednička týmu Citroën a úřadující světový šampión Sebastien Loeb neměl odpověď na tempo „létajícího“ Fina, které on nasadil v prvním podniku WRC. "Mikko je výborný řidič a vítězství si plně zasloužil. V neděli ráno jsme se pokoušeli Mikkův náskok stáhnout, ale když jsme po dvaceti kilometrech zjistili, že jsme stáhli jen minimum z náskoku, rozhodli jsme se neriskovat a zůstat tam, kde jsme, tedy na druhém místě," zhodnotil Quesnel druhé místo Sebastiena Loeba."Jsme na začátku sezony a v posledních letech zde vyhrál neskandinávec jen v jednom případě, Sebastien Loeb v roce 2004. Je jasné, že všechny soutěže je nemožné vyhrát. Snažili jsme se, ale Mikko byl prostě lepší. Co víc k tomu říci," uzavřel Quesnel.Celý kolotoč WRC se na začátku března přestěhuje na mexickou šotolinu, kde Loeba nedokázal nikdo pokořit za poslední tři roky. Zda se to někomu letos podaří, uvidíme o prvním březnovém víkendu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?