Olivier Quesnel, šéf týmu Citroën Racing, pochválil Mikko Hirvonena za způsob jakým dokázal zvítězit ve víkendové rally Sweden.
Quesnel připustil, že jednička týmu Citroën a úřadující světový šampión Sebastien Loeb neměl odpověď na tempo „létajícího“ Fina, které on nasadil v prvním podniku WRC. "Mikko je výborný řidič a vítězství si plně zasloužil. V neděli ráno jsme se pokoušeli Mikkův náskok stáhnout, ale když jsme po dvaceti kilometrech zjistili, že jsme stáhli jen minimum z náskoku, rozhodli jsme se neriskovat a zůstat tam, kde jsme, tedy na druhém místě," zhodnotil Quesnel druhé místo Sebastiena Loeba."Jsme na začátku sezony a v posledních letech zde vyhrál neskandinávec jen v jednom případě, Sebastien Loeb v roce 2004. Je jasné, že všechny soutěže je nemožné vyhrát. Snažili jsme se, ale Mikko byl prostě lepší. Co víc k tomu říci," uzavřel Quesnel.Celý kolotoč WRC se na začátku března přestěhuje na mexickou šotolinu, kde Loeba nedokázal nikdo pokořit za poslední tři roky. Zda se to někomu letos podaří, uvidíme o prvním březnovém víkendu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?