Po debutu na Rally Monte Carlo, zahajovacím podniku IRC, se tato posádka ukáže ještě v dalších sedmi evropských podnicích. Německý tým Romo Motorsporttechnik bude i nadále provozovat Peugeot 207 S2000.
Když Franz Wittmann a jeho hlavní sponzor (Interwetten) letos v lednu ve Vídni oznámili, že se zúčastní Monte Carla, nebylo ještě vůbec jasné, do jakých dalších soutěží posádka odstartuje. Interwetten Racing Team dostal od Eurosportu nabídku na účast ve dvou podnicích, které se pojedou v Brazílii a Argentině. Nabídka zněla tak, že by televizní stanice zaplatila lodní přepravu vozu přes oceán.„Samozřejmě to bylo velmi lákavé, obzvlášť když vezmeme v úvahu možný bodový zisk z Jižní Ameriky. Ale Peugeot 207 S2000 Romo Motorsporttechnik by byl na cestách moc dlouho. Letecká přeprava auta by zlikvidovala náš rozpočet,“ řekl Franz Wittmann.Zde je tedy sedm závodů, na kterých se můžeme na Wittmanna těšit:04.až 06. června - Rally Sardinia24.až 26. června - Ypres Rallye15.až 17. července - Sata Rally Azores27.až 29. srpna - Barum Rally09.až 11. září - Rally Asturia23.až 25. září - Rally San Remo04. až 06. listopadu - Cyprus Rally„Sardinie a Kypr jsou dvě rally, které budou nové pro všechny týmy z IRC. Ypres, Azory, Barum Rally, Asturii a San Remo znám z loňska, což by pro nás mohla být výhoda. Poměr asfaltů a šotolin máme vyrovnaný. Na několika soutěžích bych se rád umístil na pódiu. Vím, že mám vysoká očekávání, ale to je jediná cesta jak uspět na mezinárodní úrovni,“ zakončil Wittmann.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.