Po debutu na Rally Monte Carlo, zahajovacím podniku IRC, se tato posádka ukáže ještě v dalších sedmi evropských podnicích. Německý tým Romo Motorsporttechnik bude i nadále provozovat Peugeot 207 S2000.
Když Franz Wittmann a jeho hlavní sponzor (Interwetten) letos v lednu ve Vídni oznámili, že se zúčastní Monte Carla, nebylo ještě vůbec jasné, do jakých dalších soutěží posádka odstartuje. Interwetten Racing Team dostal od Eurosportu nabídku na účast ve dvou podnicích, které se pojedou v Brazílii a Argentině. Nabídka zněla tak, že by televizní stanice zaplatila lodní přepravu vozu přes oceán.„Samozřejmě to bylo velmi lákavé, obzvlášť když vezmeme v úvahu možný bodový zisk z Jižní Ameriky. Ale Peugeot 207 S2000 Romo Motorsporttechnik by byl na cestách moc dlouho. Letecká přeprava auta by zlikvidovala náš rozpočet,“ řekl Franz Wittmann.Zde je tedy sedm závodů, na kterých se můžeme na Wittmanna těšit:04.až 06. června - Rally Sardinia24.až 26. června - Ypres Rallye15.až 17. července - Sata Rally Azores27.až 29. srpna - Barum Rally09.až 11. září - Rally Asturia23.až 25. září - Rally San Remo04. až 06. listopadu - Cyprus Rally„Sardinie a Kypr jsou dvě rally, které budou nové pro všechny týmy z IRC. Ypres, Azory, Barum Rally, Asturii a San Remo znám z loňska, což by pro nás mohla být výhoda. Poměr asfaltů a šotolin máme vyrovnaný. Na několika soutěžích bych se rád umístil na pódiu. Vím, že mám vysoká očekávání, ale to je jediná cesta jak uspět na mezinárodní úrovni,“ zakončil Wittmann.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?