Po debutu na Rally Monte Carlo, zahajovacím podniku IRC, se tato posádka ukáže ještě v dalších sedmi evropských podnicích. Německý tým Romo Motorsporttechnik bude i nadále provozovat Peugeot 207 S2000.
Když Franz Wittmann a jeho hlavní sponzor (Interwetten) letos v lednu ve Vídni oznámili, že se zúčastní Monte Carla, nebylo ještě vůbec jasné, do jakých dalších soutěží posádka odstartuje. Interwetten Racing Team dostal od Eurosportu nabídku na účast ve dvou podnicích, které se pojedou v Brazílii a Argentině. Nabídka zněla tak, že by televizní stanice zaplatila lodní přepravu vozu přes oceán.„Samozřejmě to bylo velmi lákavé, obzvlášť když vezmeme v úvahu možný bodový zisk z Jižní Ameriky. Ale Peugeot 207 S2000 Romo Motorsporttechnik by byl na cestách moc dlouho. Letecká přeprava auta by zlikvidovala náš rozpočet,“ řekl Franz Wittmann.Zde je tedy sedm závodů, na kterých se můžeme na Wittmanna těšit:04.až 06. června - Rally Sardinia24.až 26. června - Ypres Rallye15.až 17. července - Sata Rally Azores27.až 29. srpna - Barum Rally09.až 11. září - Rally Asturia23.až 25. září - Rally San Remo04. až 06. listopadu - Cyprus Rally„Sardinie a Kypr jsou dvě rally, které budou nové pro všechny týmy z IRC. Ypres, Azory, Barum Rally, Asturii a San Remo znám z loňska, což by pro nás mohla být výhoda. Poměr asfaltů a šotolin máme vyrovnaný. Na několika soutěžích bych se rád umístil na pódiu. Vím, že mám vysoká očekávání, ale to je jediná cesta jak uspět na mezinárodní úrovni,“ zakončil Wittmann.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?