Anders Grondal vyhrál i druhou soutěž norského šampionátu, když byl na druhém místě Henning Solberg s Ilkou Minor s odstupem 8,2s.
Petter Solberg se o víkendu zúčastnil Finnskogsvalsen-Rallye. Jeho bratr však také nezahálel a v sobotu se zúčastnil s pět let starým Fordem Focus WRC Mountain Rally Norway. Bez dřívější projížďky trati se bratr bývalého mistra světa vydal na trať druhého závodu norského mistrovství jen se starými poznámkami z dřívějších let. Na sedadle spolujezdce seděla nová navigátorka, Ilka Minor.Na čele se po začátku rally usadil Mads Ostberg, druhý byl Anders Grondal a třetí byl Henning Solberg. Stejně jako v úvodním podniku, musel mladý jezdec se Subaru po výletu z trati během čtvrté RZ soutěž předčasně ukončit. Mohl tak již jen sledovat svoji snoubenku, Veronica Engan, na sedadle týmového kolegy Grondala. Henningův dřívější co-pilot, Cato Menkerud, byl s norskou nadějí v SWRC, Eyvindem Brynildsenem, čtvrtý za Sveinungem Bieltvedtem. Pátý byl Andreas Mikkelsen s produkční Imprezou. Mountain Rally Norway 2010: 1. A. Grondal/V. Engan - Subaru Impreza WRC S10 52:50.2 2. H. Solberg/I. Minor - Ford Focus WRC05 + 0:08.2 3. S. Bieltvedt/R. Eilertsen - Subaru Impreza WRX N14 + 2:34.3 4. E. Brynildsen/C. Menkerud - Skoda Fabia S2000 + 2:43.7 5. A. Mikkelsen/O. Floene - Subaru Impreza WRX N14 + 4:36.0 6. A. Kj?r/M. Abrahamsen - Subaru Impreza WRX N14 + 5:03.7 7. P. Tidemand/J. Nordhagen - Subaru Impreza WRX N14 + 5:07.5 8. S. Frustol/P. Aamodt - Ford Focus WRC05 +5.11,3
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?