Anders Grondal vyhrál i druhou soutěž norského šampionátu, když byl na druhém místě Henning Solberg s Ilkou Minor s odstupem 8,2s.
Petter Solberg se o víkendu zúčastnil Finnskogsvalsen-Rallye. Jeho bratr však také nezahálel a v sobotu se zúčastnil s pět let starým Fordem Focus WRC Mountain Rally Norway. Bez dřívější projížďky trati se bratr bývalého mistra světa vydal na trať druhého závodu norského mistrovství jen se starými poznámkami z dřívějších let. Na sedadle spolujezdce seděla nová navigátorka, Ilka Minor.Na čele se po začátku rally usadil Mads Ostberg, druhý byl Anders Grondal a třetí byl Henning Solberg. Stejně jako v úvodním podniku, musel mladý jezdec se Subaru po výletu z trati během čtvrté RZ soutěž předčasně ukončit. Mohl tak již jen sledovat svoji snoubenku, Veronica Engan, na sedadle týmového kolegy Grondala. Henningův dřívější co-pilot, Cato Menkerud, byl s norskou nadějí v SWRC, Eyvindem Brynildsenem, čtvrtý za Sveinungem Bieltvedtem. Pátý byl Andreas Mikkelsen s produkční Imprezou. Mountain Rally Norway 2010: 1. A. Grondal/V. Engan - Subaru Impreza WRC S10 52:50.2 2. H. Solberg/I. Minor - Ford Focus WRC05 + 0:08.2 3. S. Bieltvedt/R. Eilertsen - Subaru Impreza WRX N14 + 2:34.3 4. E. Brynildsen/C. Menkerud - Skoda Fabia S2000 + 2:43.7 5. A. Mikkelsen/O. Floene - Subaru Impreza WRX N14 + 4:36.0 6. A. Kj?r/M. Abrahamsen - Subaru Impreza WRX N14 + 5:03.7 7. P. Tidemand/J. Nordhagen - Subaru Impreza WRX N14 + 5:07.5 8. S. Frustol/P. Aamodt - Ford Focus WRC05 +5.11,3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.