Juho Hänninen věří, že nasazení Nicolase Vouilloze v továrním týmu Škoda Motorsport na nadcházející Rally Monte Carlo, může přinést české značce na tomto velmi prestižním podniku vítězství.
Vouilloz doplní při Rally Monte Carlo dva stabilní jezdce Škody Motorsport, Juho Hanninena a Jana Kopeckého, ve třetí Škodě Fabia S2000. Závod startuje 19. ledna a právě nasazení asfaltového experta, Vouilloze, značně zvyšuje šance Škody na celkové prvenství v soutěži.Hänninen, který vloni v soutěži dlouho vedl předtím, než havaroval, prohlásil: „Pochopitelně se pokusíme získat co možná nejlepší výsledek pro značku Škoda. Je tedy zřejmé, že když máte v týmu jezdce, jakým je Nicolas, tak to týmu pomůže. Má ohromné zkušenosti, ze kterých můžeme čerpat jak já tak i Jan.“Cíl Škodovky je jasný: Pokusí se vylepšit loňské čtvrté místo, které pro značku se šípem ve znaku získal Jan Kopecký. V rámci přípravy na soutěž tým absolvoval test během minulého týdne v České republice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.