Juho Hänninen věří, že nasazení Nicolase Vouilloze v továrním týmu Škoda Motorsport na nadcházející Rally Monte Carlo, může přinést české značce na tomto velmi prestižním podniku vítězství.
Vouilloz doplní při Rally Monte Carlo dva stabilní jezdce Škody Motorsport, Juho Hanninena a Jana Kopeckého, ve třetí Škodě Fabia S2000. Závod startuje 19. ledna a právě nasazení asfaltového experta, Vouilloze, značně zvyšuje šance Škody na celkové prvenství v soutěži.Hänninen, který vloni v soutěži dlouho vedl předtím, než havaroval, prohlásil: „Pochopitelně se pokusíme získat co možná nejlepší výsledek pro značku Škoda. Je tedy zřejmé, že když máte v týmu jezdce, jakým je Nicolas, tak to týmu pomůže. Má ohromné zkušenosti, ze kterých můžeme čerpat jak já tak i Jan.“Cíl Škodovky je jasný: Pokusí se vylepšit loňské čtvrté místo, které pro značku se šípem ve znaku získal Jan Kopecký. V rámci přípravy na soutěž tým absolvoval test během minulého týdne v České republice.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?