Eyvind Brynildsen mít po svém boku ve Fabii S2000 dalšího zkušeného spolujezdce. Donedávna jej navigoval velezkušený Denis Giraudet.
Eyvind Brynildsen bude mít po svém boku ve Fabii S2000 dalšího zkušeného spolujezdce. Donedávna jej navigoval velezkušený Denis Giraudet, kerého nyní střídá Cato Menkerud.
Prvním testem posádky bude Moutain Rally Norway, která je už druhým podnikem mistrovství Norska.
Eyvind Brynildsen ke změně spolujezdce říká: "Můj čas strávený s Denisem Giraudetem mi dal neskutečně mnoho," a pokračuje "Využil jsem toho, že je Cato nyní volný a navíc Nor stejně jako já. Věřím, že nám bude spolupráce vyhovovat. Denis mne mnoho naučil a velmi si toho vážím,"
Cato Menkerud na to říká: "Eyvind je velmi sympatický a velmi ambiciózní závodník. Toto mne velmi motivuje mu v kariéře pomoci, " říká Menkerud a pokračuje: "Na šanci jet s mladým ambiciózním pilotem, kterému mohu pomoci v jeho kariéře, jsem dlouho čekal. Loňská sezóna ukázala, že je jezdcem světového formátu, "
Eyvind Brynildsen je jedním ze sedmi účastníků S WRC. Dalšími jsou Prokop, Sousa, Tuohino, Al-Attiyah, Pons a Sandell.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?