Nedávné spekulace o startu motocyklového multišampiona Valentina Rossiho na Rally Mexiko se ukázaly jako liché.
Rossi měl údajně osedlat Subaru Impreza WRC a mnohé zpravodajské servery se předháněly v předpovědích, jak asi „velký Valentino“ dopadne. On sám však o startu v Mexiku nic neví. V průběhu sezóny se totiž hodlá věnovat výhradně svým závazkům v Moto GP.Že je Rossi výjimečný talent, ukázal fanouškům rally například v prosincové Monza Rally Show, kdy jen těsně prohrál s Rinaldem Capellem a obsadil konečné druhé místo, když za sebou nechal i mnohá zvučná jména, včetně mistra světa Marcuse Grönholma.Jeho statistiky v rámci rally se ale prozatím nerozšíří. Rossi však nevyloučil, že by po ukončení motocyklové kariéry o přestupu do rally uvažoval.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.