M-Sport se zapsal do Intercontinental Rally Challenge, což znamená, že jezdci s Fiestami S2000 budou moci bodovat již při Rally Monte Carlo, která startuje za necelé dva týdny.
To, o čem se dříve jen mluvilo, se dnes stalo skutečností: Ford se pomocí M-Sportu přihlásil do IRC. Na Rally Monte Carlo ho budou při prvním ostrém startu reprezentovat Mikko Hirvonen a snad i Julien Maurin (zatím oficiálně nepotvrzen). To znamená, že jezdci, kteří budou používat vůz Ford Fiesta S2000 budou moci v rámci IRC bodovat.Podle francouzských médií se dokonce Ford zapsal mezi značky IRC již na konci minulého roku. Udělal to proto, aby mohli Hirvonen a Maurin už na Monte bodovat. Očekává se, že kromě Fiesty S2000 se v IRC bude objevovat i Fiesta R2 nebo ST. Se slabšími Fiestami mohou jezdci bojovat v šampionátu vozů s jednou poháněnou nápravou.„Náš vstup do IRC představuje skvělou zprávu pro naše zákazníky, kteří se chtějí prezentovat v IRC. Zároveň je pro nás skvělé, že se můžeme prezentovat i na dalších trzích. První testy Fiesty S2000 proběhly opravdu pozitivně a už se těšíme na první ostrý debut v Monte Carlu,“ prohlásil Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který již od roku 1997 připravuje závodní Fordy pro rally.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.