M-Sport se zapsal do Intercontinental Rally Challenge, což znamená, že jezdci s Fiestami S2000 budou moci bodovat již při Rally Monte Carlo, která startuje za necelé dva týdny.
To, o čem se dříve jen mluvilo, se dnes stalo skutečností: Ford se pomocí M-Sportu přihlásil do IRC. Na Rally Monte Carlo ho budou při prvním ostrém startu reprezentovat Mikko Hirvonen a snad i Julien Maurin (zatím oficiálně nepotvrzen). To znamená, že jezdci, kteří budou používat vůz Ford Fiesta S2000 budou moci v rámci IRC bodovat.Podle francouzských médií se dokonce Ford zapsal mezi značky IRC již na konci minulého roku. Udělal to proto, aby mohli Hirvonen a Maurin už na Monte bodovat. Očekává se, že kromě Fiesty S2000 se v IRC bude objevovat i Fiesta R2 nebo ST. Se slabšími Fiestami mohou jezdci bojovat v šampionátu vozů s jednou poháněnou nápravou.„Náš vstup do IRC představuje skvělou zprávu pro naše zákazníky, kteří se chtějí prezentovat v IRC. Zároveň je pro nás skvělé, že se můžeme prezentovat i na dalších trzích. První testy Fiesty S2000 proběhly opravdu pozitivně a už se těšíme na první ostrý debut v Monte Carlu,“ prohlásil Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který již od roku 1997 připravuje závodní Fordy pro rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.