Bylo oficiálně potvrzeno to, o čem se spekulovalo již delší dobu. Jedná se o starty Američana Blocka na vybraných podnicích World Rally Championship. Závodit by měl začít od třetího podniku v Mexiku.
Spekulace o tom, že by se Ken Block mohl objevit v sezoně 2010 za volantem Fordu Focus RS WRC, se objevovaly již delší dobu. Až do včerejška, kdy to Ken a jeho sponzor, Monster Energy, oznámili, nebylo však nic jasné. „Závodit ve WRC bylo vždy mým snem. Vybojovat pódium, to by bylo mým snem. Utkám se tváří v tvář s těmi nejlepšími světovými jezdci. Samozřejmě se budu snažit ze sebe vydat to nejlepší, ale hlavním cílem pro rok 2010 je, abych se vyvinul v konkurenceschopného jezdce pro rok 2011,“ říká Ken Block. „Je to skvělá zpráva, že Ken bude závodit s WRC a ještě lepší je, že to bude právě s Fordem,“ řekl Malsolm Wilson, šel M-Sportu. Původně se také mělo za to, že druhým jezdcem týmu se stane Chris Atkinson, ohledně Australane však nepadla zmínka.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?