Už to tak vypadá, že do bojů série IRC by mohl celkem pravidelně zasahovat australský jezdec. Konkrétně by se mělo jednat o Simona Evanse, který nedávno testoval Peugeot 207 Super 2000 ve Francii.
Simon Evans je trojnásobný Australský šampión. Po testu byl nadšen, a tak se momentálně snaží sehnat sponzory na zajištění startů v Evropě. „Budeme pracovat velmi tvrdě na tom, abychom se mohli příští rok v Evropě objevit. Poté, co jsem si vůz vyzkoušel, jsem nadšen. Jsem opravdu zapálen pro starty v IRC,“ prohlásil Evans.Simona během testu navigovala jeho žena Sue. Test probíhal nedaleko Clermont-Ferrand na více než 6ti kilometrovém úseku. Trať byla asfaltová. „Byla to skvělá zkušenost. Auto je rozhodně to nejlepší, jaké jsem kdy řídil. Peugeot mi dodával jistotu, takže jsem na to mohl tlačit více a více. Ve voze jsem se cítil opravdu skvěle,“ přiznává potěšení z Peugeotu Australan.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?