Eyvind Brynildsen v MS 2010

Brynildsen, Eyvind
Brynildsen, Eyvind, foto: www.eyvindbrynildsen.no
Tomáš Urban 18. prosince 2009 18:31
Sdílej:

Mladého norského jezdce uvidíme na tratích MS 2010.

Rene Georges Team, Škoda Fabia S2000 a Eyvind Brynildsen s Denisem Giraudetem, to je spojení, které uvidíme na tratích mistrovství světa 2010.

Pojedou ve Švédsku, Mexiku, Jordánsku, Portugalsku, Německu, Francii a Velké Británii. To vše pod názvem S-WRC.

Sezónu však začnou už devátého ledna na Sigsdalrally  a 19 ledna na Moutain Rally. Oba podniky se konají v Norsku.

V letošní sezóně jel s Fabií dva závody. Vyhrál kategorii N4 v Katalánsku a také v Anglii, kde byl ale bohužel kvůli nestrovnalostem v homologaci vozu vyloučen.

 

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?