Po prvním úspěšném ročníku značkového poháru Renault Clio R3 Trophy, který se v letošním roce představil na šesti soutěžích ve Francii, Španělsku, Švýcarsku, Itálii, Irsku a Belgii, bude tento pohár pokračovat i v nadcházejícím roce.
Pohár francouzské značky, kterého se stejně jako v letošním roce budou moci zúčastnit všichni jezdci startující se speciály Renault Clio R3 expanduje v roce nadcházejícím na nejprestižnější evropské podniky. První dostaveníčko si jezdci dají v Monackém knížectví na jedné z nejslavnějších světových soutěží rally Monte Carlo. Po velmi úspěšné italské premiéře poháru na letošním San Remu se v příštím roce startující druhého podniku přestěhují na neméně slavné a technicky velmi náročné tratě rally 1000 Miglia, které při třetím podniku vystřídají svou charakteristikou úplně odlišné tratě belgické rally Ypres. Poté už se na účastníky mohou těšit čeští fanoušci, jelikož čtvrtý podnik značkového poháru se odehraje na srpnové, Barum Czech rally Zlín. Poslední dva podniky budou shodné s těmi letošními. Pátý se odehraje na švýcarské rally du Valais a velké finále se neuskuteční nikde jinde než na domácí půdě francouzské automobilky při rally du Var.Za zmínku ještě stojí připomenout letošní nejlepší jezdce. Vítězem se stal Kris Princen, který již také oznámil svou obhajobu letošního titulu, druhý skončil Jan de Winkel a třetí Pierre Campana.Kalendář Renault Clio R3 Trophy 201019. – 23. 1. Rallye Monte Carlo (Monako) 22. – 24. 4. Rally 1000 Miglia (Itálie) 24. – 26. 6. Geko Rally Ypres (Belgie) 27. – 29. 8. Barum Czech Rally Zlín (Česká republika) 28. – 30. 9. Rallye du Valais (Švýcarsko) 26. – 28. 11. Rallye du Var (Francie)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?