O jeho vítězství v nominační bitvě s Kuvajťanem Meshari Al Thafirim se rozhodlo o prvním prosincovém víkendu v Dubaji.
Libanonec Nick Georgiou byl nominován jako zástupce mistrovství blízkého východu a doplní tak čtveřici již známých jmen. Žlutočervené Mitsubishi evo X si díky vítězství vyzkouší hned v šesti závodech, a to v Jordánsku, Portugalsku, Finsku, Německu, Francii a Velké Británii. Nejbližší by mu měly být tratě v Jordánsku, které budou pravděpodobně velmi podobné těm z blízkovýchodního šampionátu."Je to skvělý pocit vyhrát Pirelli Star Driver, je to zásadní průlom v mojí kariéře. Měl jsem blízko vítězství už v loňském roce, ale až teď se mohu těšit na vzrušující sezónu v roce 2010," řekl krátce po soutěži pro tiskovou zprávu Mezinárodní automobilové federace FIA šťastný Georgiou.Šestadvacetiletý jezdec sice ve svém rodném Libanonu žije ve věčném stínu svého velezkušeného krajana Rogera Feghaliho, ale nyní má jedinečnou šanci z něj vystoupit. V mistrovství světa totiž hodlá zúročit své čtyřleté zkušenosti a zároveň pokračovat v pravidelném zlepšování. Kompletní pětici mimo Libanonce tvoří ještě zástupci Evropy Alex Raschi ze San Marina a Estonec Ott Tänak, za Afriku byl nominován Keňan Peter Horsey a za jezdce Asijsko-pacifického šampionátu bude přístí rok bojovat Hayden Paddon. Nezbývá než doufat, že už se italskému Ralliartu podařilo vychytat všechny mouchy a všech šest identických Mitsubishi bude fungovat spolehlivě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.